Görücü usulü bir kızla tanıştım. Evlensem onunla mutlu olabilir miyim?

Ben 45 yaşındayım. Eşim vefat etti 5 yaşında bir kızım var. Evim var. Arabam var. Birikimim var. Durumum iyi. Görücü usulü biriyle tanistirdilar sagolsunlar. Bir kız var. Sevgilisi onu ortada bırakmış hamile kalmış sonra düşük ve babasının evinde. Ailesi ile sorunları var. Kız 23 yaşında. Konuştuk senden pek bir beklentim yok. Kızım iyi olsun eve gelince bir güler yüz göreyim başka bir şey istemem. Bana aşık olmanı boynuma sarılmanı beklemiyorum zaten dedim. O kendini tanıttı ben kendimi konuştuk restorantta. Babası bir şey demiyor. Evlensek mutlu olur muyum sizce?
Görücü usulü bir kızla tanıştım. Evlensem onunla mutlu olabilir miyim?
Cevapla