Benim biraz tramvalarım oldu çocukluktan ailemle de aram iyi değil. Hayata karşı da çok bir beklentim yok , yalnızlığa da alıştım. Geçen yıl ailem geldi işin var evin var araban vvar vs vs klasik şeyler işte. Seni evercez dediler. Ben bişey demedim.
Neysse geçen ay bi kadınla tanıştırdılar bizimkiler ayılıp bayılıyo evlen diyolar. Açıkcası kadın da güzel iyi birisi hiç bir sorun yok benide beğendi.
Ama ben hiç bir şey hissetmiyorum? yani bu işler böyle mi olur? napmam lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Iyice tanimadan ve duygu olmadan evlenmeyin kardesim. Zaman isteyin gerekirse ancak hemen adim atmayin nacizane. Bir evlilikte erkegin esini seviyor olmasi o evliligi bambaska guzellestiriyor cunku.
Zaman istemek mantıklı evet
bence evlenmemelisin ilerde cocuklariniz olabilir olan cocuklara olur birbirine sevgisi olmayan evebeynler ile buyumek buyuk travma zaten kendini de zorlamana gerek olmadigini dusunuyorum kimse evlenip cocuk yapmak zorunda degil ayrica evlilik sorumluluk demek asik olmadigin bi kadinla evlenirsen ne kadar mutlu olabilirsin ki
Aşk nedir , sevgi nedir? aşk mı önemlidir sevgi mi? İyi birisini zamanla sevemem mi?
iyi birisini zamanla sevebilirsin tabi ama bu her sey degildir hayatinizin ortak olmasindan bahsediyoruz bence bu basit bir sey degil
Bu gün kafam karışık tonla bağırış çağırış , gidip basıcam nikahı kervan yolda düzülür , su akar yolunu bulur falan filan
hayat senin hayatin ve istedigin hayati yasamakta ozgursun icinden geldigi gibi davran belki de ileri de mutlu olursunuz * baski altinda kalip karar vermen seni cok kotu etkileyebilir
Beğendiği evin, araban, mesleğin olmasın sakın💁♀️
Zannetmiyorum ya acun ılıcalı mıyım ben. d
Tüm annelerin damat kriterlerini okeyliyorsun, ondan olabilir.
Ya yaşımız 25 kızda güzel boy var şey var benim gibi bulur evi arabası vs vs. Bana kalmaz yani sevmese okeylemezzdi
Seni sevdiğinden değil kritelerinin verdiği cazibe bu.
Ama bu kriterler onun için zor değil çevresinde bir sürü böyle insanlar var ayrıca çalışan bir kadın hani bende hiç bir şey olsada olmasada onun için fark etmez
Ay tamam seni seviyor
Hiçbir şey hissetmiyorsan evlenme hayatını mahvedersin çoğu adam gibi evliyken birine gerçekten aşık olursun ve boşanamazsın sonra
Bu ihtimal kafamı kurcalıyor ama ben sadık bir adamımdır karımdan başkasına bakmazsam nasıl aşık olcam? ayrıca zamanla sevmez miyim?
Zamanla sevmek diye bir şey yok hiç kendini kandırma sevdiğin aşık olduğunla evlen
O zaman olmaz , sinirlerim alınmış gibi umutlarım hayallerim tatil günlerimde tavana bakarak düz bir hayat yaşıyorum neyse 10 yıl sonra belki dediğin gibi olur.
Evet daha gençsen bekle
25 im ya da 24
Daha gençsin bee bulursun elbet bulamazsan son çare o olsun
Ne diiym peki bana soruyolar neden yanaşmıyosun diye? Başka şehre taşınayım en iyisi 3 5 yıllına
Abi istemiyorum zorla mı de onlara
Evlenme tabiki. Hayat senin hayatın evlenecek yaştaysan sana kimse karışamaz. Sevmediğin birisiyle bir ömür geçmez ayrıca. Kimse sevmediği birini hergün görmeye katlanamaz bence
Sevmediğim değil ama sevdiğimde değil.
1 insanı tanımak öyle kolay değil. İlk görüşte sadece beğenirsin ama 2 güne geçer. Benim bile 5 yıllık bi ilişkim var sevgilimi yeni yeni tanıyor gibiyim. Beğendiysen eğer evlenmeden önce birbirinizi tanıyın
Evlenme bence ailen daha ne hissetigimi anlamiyor onun buldugundan hayir mi gelcek
Açıkcası iyi birisini bulmuşlar hanım hanımcık güzel bir kadın hakkını yiyemem
Konus oyle karar ver o zaman. kavga edene kadar kimin ne oldugunu anlayamazsin acikcasi
Kavga mı edeyim kadınla yani? Ne konu üzerine edicem ki hem
Kavga et demiyorum ama hemen evlenme evleneceksende olabildiğince uzat süreci tani
Evlenme
Bana soruyolar neden evlenmeye yanaşmıyosun? neyi kötü vs? ne diyim? hiç bir sıkıntısı yok kadının
Erkek zamanla sever.
Dostum 18 yaşında olmasan gidip basmıştım nikahı bu tavsiyene uyup
Eski bir arkadaşımında dediği gibi ;
"İlginç bir strateji"
ne kadar eski çöp başında açacakla kalem açtığın zamanlardan mı?