Evsiz kalsaydınız ne tür bir yol izlerdiniz?

Evet sorum gayet açık ,

Ben üniversite okuyorum kiramı ödemek için yayın yapıyordum fakat namus bekçilerim ortaya çıkıp beni tehdit ediyor ve ben bu gece dışarıda sabahlayacagım bana ahlak dersi verenler bir kuruş dahi faydası yok bana , yayın da açamadım can güvenliğim yok şimdi de evsiz kaldım çok komik ve acıklı tabii donuyorum şu an. Sürekli psikolog gibi davrananlar da tüydü bir anda : ) siz siz olun boyunuzdan büyük davranmayın hayatımı mahfettiler inşallah bu gece ruhumu teslim ederim

Evsiz kalsaydınız ne tür bir yol izlerdiniz?
Cevapla