Aile & Toplum Issız bir yerde mahsur kalsanız ne yapardınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Nasıl kurtulmaya çalışırdınız? Aklınızdan neler geçerdi..😱? Issız bir yerde mahsur kalsanız ne yapardınız? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Telefonum çekiyorsa birini arardım yoksa çıkış bulmayı denerim. 0 0 Yorumla
XxSertaçılıcalıxx Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Sakin olup plan yapardim yol bulacak usuller arardim kokmaktan sakin kalıp analizler yapardım 0 0 Yorumla
Fearless10 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Korunaklı ve etrafı kapalı bir yer bulup orada sabah olmasını beklerdim 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Korkmaz mısın? Yorumla Fearless10 +1 yıl Gezinmekten daha az korkarım. Mesela şu köprünün altı uygun duruyor. Gün ağarınca gezinmek daha mantıklı Yorumla Soran +1 yıl Mantıklı evet Yorumla
Teesir Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 41% +1 yıl Hiç ses çıkartmam kimsenin beni bulmasın bıraz kendimle yalnız kalıp kafa dinlerdim. 0 0 Yorumla
HollandEUnl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. calismazdim once iki ay bir kafa dinlerdim sonra bakardim 0 0 Yorumla
KızgınDolunay Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Etrafı gezer ne yapabileceğime bakardım ama güzel olabilirdi 0 0 Yorumla
GreenEyesssssss Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 93% +1 yıl Balta yaparım ağac keser ev inşa eder.. tohum Eker ekdgimi biçer yemeğimi yer sığınak inşa eder. Dim 0 0 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. temel ihtiyaclar için alet edavat yapmaya çalışırdım 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 16,6b cevap paylaştı. Aklımızdan izlediğimiz korku filmi sahnelerinin geleceği konusunda hemfikiriz demi KS 0 0 Yorumla
Snmlvn Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Hiç çıkış yoksa gök kapıları açılacaktır, Allah var dert yok. Gördüğünüz gibi iman böyle durumlarda ayyuka çıkıyor 😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İmanla ne alaka şimdi Yorumla Snmlvn +1 yıl Yani dedim ki; dara düşersem hatim indiririm. Aklıma başka bir şey gelmez. Yorumla
Saknuzulmetmmmi Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Küfür ede ede sağa sola kaçardım 😄 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Düşününce komik geldi 😂 Yorumla Saknuzulmetmmmi +1 yıl Aslında en mantıklısı bir ağacın tepesine çıkıp geceyi orada geçirmek olurdu. Sen ne yapardın 😄 Yorumla Soran +1 yıl Ben gizli kapalı bi yer bulup korkudan titreyerek dua ederdim 😀 Yorumla
apoptygma1 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kurtulmaya calismam ölmeyi beklerim. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Şu resmi görünce geldi aklıma gece yarısı bu yoldan tek başına geçtiğini hayal etsene inanılmaz korkutucu bişey ya Yorumla apoptygma1 +1 yıl Bana korkunc gelmedi Yorumla Soran +1 yıl Peki ölmeyi beklerim diyosun kurtulmak yerine Yorumla apoptygma1 +1 yıl Kurtulmam o kadar da onemli degil zaten simdide ayni seyi uyguluyorum hayatima. Yorumla
Cilalıİbo Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Sabaha kadar kuyudan su çıkarırdım :D 0 2 Yorumla Soran +1 yıl O nasıl bişey ya 😀 Yorumla Cilalıİbo +1 yıl Baksana yağmur yağıyor. Aklıma halka filmi geldi. O kızı çıkarsam kurtulurdum ordan :D Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kafa dinlerim kurtulmak isteyen kim 0 0 Yorumla
UDixon2 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı. Ormana girmem aga ormanda kayboluyorsun 0 0 Yorumla
Sorusormayageldimben Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 661 cevap paylaştı. Ben zaten korkudan olurdum 0 0 Yorumla
BirCentilmen06 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 69% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Önce WC bulmam gerekiyor 😂 0 0 Yorumla
Konusanpenguen Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı. Sabah olmasını beklerim napacam başka MK 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl tatbikatda kaldık zaten 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nasıldı? Cevap sahibi +1 yıl bizimki orman değil dağlar Soran +1 yıl Anladım
SerhannEr Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yanımıza bişey almadıkmı 😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hayır hiçbişey yok telefon da çekmiyor 😂 Yorumla SerhannEr +1 yıl Ayağımla falan konuşurdum heralde 😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Telefonum çekiyorsa birini arardım yoksa çıkış bulmayı denerim.
Sakin olup plan yapardim yol bulacak usuller arardim kokmaktan sakin kalıp analizler yapardım
Korunaklı ve etrafı kapalı bir yer bulup orada sabah olmasını beklerdim
Korkmaz mısın?
Gezinmekten daha az korkarım. Mesela şu köprünün altı uygun duruyor. Gün ağarınca gezinmek daha mantıklı
Mantıklı evet
Hiç ses çıkartmam kimsenin beni bulmasın bıraz kendimle yalnız kalıp kafa dinlerdim.
calismazdim once iki ay bir kafa dinlerdim sonra bakardim
Etrafı gezer ne yapabileceğime bakardım ama güzel olabilirdi
Balta yaparım ağac keser ev inşa eder.. tohum Eker ekdgimi biçer yemeğimi yer sığınak inşa eder. Dim
temel ihtiyaclar için alet edavat yapmaya çalışırdım
Aklımızdan izlediğimiz korku filmi sahnelerinin geleceği konusunda hemfikiriz demi KS
Hiç çıkış yoksa gök kapıları açılacaktır, Allah var dert yok. Gördüğünüz gibi iman böyle durumlarda ayyuka çıkıyor 😂
İmanla ne alaka şimdi
Yani dedim ki; dara düşersem hatim indiririm. Aklıma başka bir şey gelmez.
Küfür ede ede sağa sola kaçardım 😄
Düşününce komik geldi 😂
Aslında en mantıklısı bir ağacın tepesine çıkıp geceyi orada geçirmek olurdu. Sen ne yapardın 😄
Ben gizli kapalı bi yer bulup korkudan titreyerek dua ederdim 😀
Kurtulmaya calismam ölmeyi beklerim.
Şu resmi görünce geldi aklıma gece yarısı bu yoldan tek başına geçtiğini hayal etsene inanılmaz korkutucu bişey ya
Bana korkunc gelmedi
Peki ölmeyi beklerim diyosun kurtulmak yerine
Kurtulmam o kadar da onemli degil zaten simdide ayni seyi uyguluyorum hayatima.
Sabaha kadar kuyudan su çıkarırdım :D
O nasıl bişey ya 😀
Baksana yağmur yağıyor. Aklıma halka filmi geldi. O kızı çıkarsam kurtulurdum ordan :D
Kafa dinlerim kurtulmak isteyen kim
Sigara yakarım bebeğem 😏
Kurtulamazdım herhalde ben
Nerde mahsur kaldığıma göre değişir
Görüntü içine çekti çok iyi
Oturup ağlarım falan dermişim 😄
Kalırdım öylece sanırım
Ormana girmem aga ormanda kayboluyorsun
korkudan öleerim 🥺
Ben zaten korkudan olurdum
Önce WC bulmam gerekiyor 😂
g.. otume buzlu badem sokarım
Sabah olmasını beklerim napacam başka MK
tatbikatda kaldık zaten
Nasıldı?
bizimki orman değil dağlar
Anladım
Yanımıza bişey almadıkmı 😂
Hayır hiçbişey yok telefon da çekmiyor 😂
Ayağımla falan konuşurdum heralde 😂😂
Bir yolunu mutlaka bulurum😎
birileri bulsun işte
ölürdüm heralde
Ağlarım