Bir insana karşı olumlu duygular hissediyorum ama ailem olmaz kandırır diyor?

Sanaldan bir insanla tanıştım buluşmak istiyor araştırdım da kendisini içime yattı fakat annem diyor olmaz kandırır bana bunu yaşatma sabret bekle vs diyor ne yapayım sizce benim hislerim olumlu

Bir insana karşı olumlu duygular hissediyorum ama ailem olmaz kandırır diyor?
Cevapla