Son bi kaç yılda 10 defa reddedildim. Sizce beğenmediğim bir kişiyle evlenip sevmeye çalışmak ona haksızlık olur mu?

Aslında işim gücüm var fiziğim de normal. 1.78 boy normal bir erkek fiziği. Çok kasli ya da zayif veya şişman değil orta derece. Tek kusurum saçlarım kel. Ektirmek için bile yetersiz çevremde benim gibi olup ektirenlerinki hiç güzel durmuyor. Bu haki bile ondan iyi. Karakter iş güç meslek oturup kalkmak vs hepsi dış görünüş etabını geçtikten sonra geliyor. Bu böyle erkekde de böyle kadında da böyle. Şimdi aslında beğenmediğim biri ile olmak istemem nasıl ki veni beğenmeyenler benimle olmak istemediyse. Diyebilirsiniz madem saçın kel niye bakıyorsun güzel kızlara ya da orta derece güzel kızlara ne yapalım gönül bu beyin kafa ister istemez daha güzel olanı arzu ediyor. Yalnız kalsam tamamen ilerde nasıl bir hayatım olur yaşım 30 arkadaşlarım evli anne baba gidince ne yapacağım kardeşlerim evli kendi hayatları var velhasıl zor bir durum zor bir karar
Son bi kaç yılda 10 defa reddedildim. Sizce beğenmediğim bir kişiyle evlenip sevmeye çalışmak ona haksızlık olur mu?
Cevapla