Huyu suyu iyi diye, beğenmediğim biriyle evlenmem doğru olur mu?

Huyu suyu iyi ama beğenemediğim bir kadınla evlenmem doğru mudur? Güzel bulmuyorum kilolu ve bakımsız buluyorum onu fakat karakteri iyi bir insan ben eş olunca onun yüzüne ve fiziğine bakacağım için sadece karakteri için evlenmem ne kadar doğru? Ailem sevdi ve beğendi ailele tanısacak ben cok kararsızım. Bir yandan da eski sevgilim çok güzeldi, çok sıkıntısını çektim diye düşünüyorum yani güzel olmamaşı bit yandan mantıklı geliyor. Bir yandan yüzüne bakınca hiç almadığı kalın kaşları, hiçbir şeyi hoşuma gitmedi ama beni çok seviyor, ben de sevilmek istiyorum. Huyu suyu iyi olması yeterli olur mu? Gözüm başka yerlere kayar diye korkuyorum bir yandan. Beni sevdiği ve ailem istediği için evlensem doğru olur mu? Onu beğenmemem, güzel bulmamam büyük bir sorun mu? Yaşayanlar var mı? Üstelik umut verdim, seviyorum dedim?
Huyu suyu iyi diye, beğenmediğim biriyle evlenmem doğru olur mu?
Cevapla