Ayrı eve çıkmak istiyorum haklı mıyım bu konuda?

Şimdi abinle beraber yaşıyoruz o da çalışıyor ben de çalışıyorum evin kirasını 4.000 TL olan ev kirasını bana 5000 TL dedi artı yeri geldiğinde faturaları
Ben ediyorum yeme içme bana ait yeme içmeye de ayda şöyle 5-6 bin lira gidiyor deterjanlıydı falan derken kendisi bir tartışma çıkarır tartışmayı çıkardıktan sonra evden gidin de sürekli evden git falan deyip duruyor ben de evden çıkacağım ev tutacağım dediğim zaman da suçlu ben oluyor ha 7-8000 TL'lik evler var doğalgazlı
Ayrı eve çıkmak istiyorum haklı mıyım bu konuda?
Cevapla