Ayrı eve çıkmak konusunda haksız mıyım?

Önceden eve ilgisizdi şimdi kardeşim öldü hepten yitirdi kendini, çocuk öldü kadının dünyası karardı bana artık gezmek yok diyo markete çay bahçesine bile gitmeyi kendine lüks görüyo, ben içi geçmiş bir anne olmak istemem kaç yaşımda olursam olayim, 51 yasına girdi ben yaşlıyım diyo hayat enerjisi düşük benide etkiliyo, eve çıkacam diyincede kızıyo hangi parayla çıkacaksın diyip. Ben kardesim için üzülmüyo muyum ama annem bi başka, onca hastaligi var akşam oluyo çay keyfi yapıcaz bi eltisini anlatıyo bi görümcesini eltim şöyle dedi görümcem boyle dedi, yok yani bu insanlar üzüntü kederle besleniyo, çay bahcesine gitmiyo elalem cocugu öldü geziyo diye laf eder diye. Daha bi kere olsun bana tatli soz dedigini hatirlamiyorum sarılmak flan yok, teyzemlerdeydik teyzem beni bi sevmeye basladi dedim ben bebek miyim teyze bebek gibi seviyon anneden sevgi ilgi görmemişim kadın sasiriyo anneniz sizi hic sevmedimi seviyom ne var diyo, annem benim gozume baktim ben annemin gozune, annem dediki ben sevgimi pek belli etmem, oysa hayatta insan sevgisini belli etmeli sevdiklerine ben annemden gormedigim icin bende karsimdaki insanı sevemiyorum sarılmak olsun opmek olsun.

Ayrı eve çıkmak konusunda haksız mıyım?
Cevapla