Bir kadın, önceki eşini öldürmüş bir erkekle neden birlikte olur?

Yüzlerce kadın cinayeti işleniyor. Bildiğim kadarıyla çoğu da cezası bitince hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyor yeni eşleriyle.

Bu insanların toplum tarafından soyutlanması, dışlanması gerektiğini düşünüyorum. Yattığı ceza yetmez, yetmiyor ki bu olaylar çoğalarak devam ediyor..

Sizce?

Güncellemeler
1 yıl
Bu soruyu birlikte olmak fiilini kullanmadan nasıl sorabilirdim? Etiketi aile toplum yapın @kizlarsoruyor bezdum sizin ortaçağdan kalma algoritmanızdan!
Bir kadın, önceki eşini öldürmüş bir erkekle neden birlikte olur?
Cevapla