Maddi konuda hiç desteğini esirgemeyen aile, aile midir gerçekten?

Görüyorum dışarda.. Dışarda da değil. Teyzem mesela... Veriyor kızlarına harçlığı, kızlar ona ters gelen bişey yaptı mı "Ben hiç bişeyinizi sizden esgirgemiyorum, son model telefon son model ayakkabılar montlar ceketler.. " Başlıyor parayla yaptığı şeyleri anlatmaya..

Veya oğluna "Ulan eşşek sipaşı neyini eksik ettim. Yaşıtlarından kaç tanesinde araba var?" diye soran adam.. ?

Bu mudur ailelik.. Bu mu yani babalık annelik.. Defterini kitabını alıp cebine harçlığı koyup okula göndermek midir?

Biri bana açıklasın. Ben mi yanlış biliyorum yoksa aile kavramını?

Nerde sevgi? Saygı? Hoşgörü? Anlayış? Fedakarlık? Vefa?

Benim ailem yok. Hiç bişeyim yok. bir tane teyzem var o da yüzüme bakmaz işte. Çocuk esirgeme yurdunda büyümüşüm. Okuyorum şimdi.. Paramı da kazanıyorum..

Böyle şeyler görmek içimi acıtıyor..
Maddi konuda hiç desteğini esirgemeyen aile, aile midir gerçekten?
Cevapla