AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
25’im işim olmadığı için evlenemiyorum bu yüzden de hiçbir kızla tanışmadım.
İnş yaza KS düğünü yaparız takarsınız bir şeyler artık😃
Maddiyat yüzünden evlenmeye kalkmak bir milyonu buluyor
Ortada da bu kadar el verişli kız varken evlenmeyi ikinci plana bırakıyorlar
Kizlar şartsiz koşulsuz sevmiyor ve sahte sevgi ile kendimi kandirmak istemiyorum. Mantik evliliği yapacağim mantikli aday bulursam.
Pardon evlenmek şart oldu da bizim mi haberimiz yok?
evlenmek isterim ama çocuk sahibi olmak istemem o evlilikten daha riskli nasıl bir çocuk çıkacağı belli olmaz
Zaten çocuk bir sonraki asama bir de cocuk olayı çok farklı bir süreç
Düzgün bir aday yok ki evlenelim. Yaş 31, hayatımda hiç kimse olmadı.
Uygun kız bulmak Zor herkes bozulmuş. Bi de yaşam stresi var
Ben evlendim siz evlenmeyin.
Özellikle maddiyat kötüyse.
Çok istiyorsan bul hepsine kız, kanka. Evlenmek kolaymış gibi
Kafa olarak ve maddi olarak hazır olan kişiler aradığını bulursa evlensin
Bence her sey bahane isteyen evlenir fakat gönlündeki kişide önemli
Evlenip aç kalıcağıma böyle kendi kendime yeterim daha iyi 😀
Doğru insanı bekliyorum ancak bulacağıma dair umudum kaldı mı? Pek kalmadı açıkçası.
küçüğüm daha
Sen de yine ışık görüyorum ben sen de erillik var 😂 yaşın küçük ama bazı erkekler çok prenses
olabilir ama erken zaten sevgili yok
Evet erken olabilir
Beyler diye hitap ettiğin kesim esasen büyüyememiş oğlan çocuklarından oluştuğu için
Evli değilsen ne gülerim ama..
Değilim
Haah hahahahahhaha devir tersine dönecek demiştim kargalar bile bana gülmüştü şimdi o kargalar nerde bilmiyorum sndnjdd oh olsun size erkeklere çare bırakmadınız bizde prensliği bıraktık prenses olduk işinize gelirse nasılmış öğrenin o işler öyle erkekseniz yapacaksınız erkeklik adamlık diye pohpohlamakla olmuyor hanfendiler siz erkek olsanız sizde hiçbir halt yapamazdınız öyle atıp tutmak kolay.
Valla kaybeden sadece biz değil siz de oluyorsunuz ben de prens olmam
Çünkü evlenilecek kız yok
Var bence
Ben goremedim
Daha genciz ya dur hele
Genç mi 30 a ramak kala
Daha var :D
Benim yok
1 senem var
1 seneden de az
E evlen o zaman
Bulsam evlenmek düşüncem var ama
Bakalim
Sorun zaten birini bulamamak
Eğlenmek varken evlenmezler
Hiçbirsey evlenmenin doğru olduğunu düşünmüyorum
O zaman bir ömür yalnız kalacaksınız
Benim için sorun değil yalnizlik güzel şey bence
Öyle diyorsan evlenme tabi
Evlenmeyecem zaten
Büyümem lazımm ahahaha
Bilmiyorum aklında ne var?
Evlendim mutluyum tavsiye ederim.
Bu bir teklifmi derim genelde bunu sorana
şu an canım hiç almıyor
Bu ülke de bu du devirde evlenilmez
Karı vardı da biz mi evlenmedik
Geç yaşta evlilik tercihleridir
Konuşmuyorsunuz ki evlenelim
O hatun buraya gelecek
😂😂😂
Paraları yok fakirler çünkü sdfsdfdf 😅✌️
aynen bizede zengin kız lazım :)
Evliliğe ne gerek var?
Güzel soru neyi bekliyorsunuz?
Size güvenmiyolar
Daha 24 um sıramı saldım devam ,😂
26 daha yeni oldum hahaha siz düşünün
Evlenmek için bir sebep bulamadım
Evleneceğimi hissettiğim kişiyi bekliyorum
evlenecek kız yok
Size göre evlenecek kız nasıl oluyor yani ortalık kız kaynıyor ben merak ettim sizin gözünüzde evlenecek kız nasıl olur olmalı ya da
@Prenses00016 ben çok bir şey istemiyorum evine düşkün olsun ve yatakta iyi olsun :)
Aday. Bulamıyorum bulsam evlenecem
Davetiye bekliyoruz sanırım 😄
Çünkü sorumluluk yok, çünkü para yok
Lan o kedi ne öyle çok tatlı 😘😘🥺
Sorumluluktan kaçıyorlar
Doğru düzgün kadın yok
Seni bekliyorum. Bir gün tipe değil de sadece karaktere önem verirsen :D
Doğru zamanı doğru insanı doğru anda bulmayı
evlilik bu zamanda para işi. kimsede yok o para :)
Hadi ben bekliyorum. Sen niye bekliyorsun?
Yakışıklı değilim üniversite okumadım
Olm sen de taktın evliliğe mk yeter ya
Sen benim yaşıma gel gorecez seni
Sus kizzz tövbeee tövbe kdkdlshdod
Ya çok da takma bulursun benim de etrafımda bir sürü akrabalarim var kız 28 29 yasinda bekliyo yani ki ve evlilik yaşı 30 u buldu artik
Kanka benim umudum kalmadı devirden de insanlardan da gidisat kötü bilmiyorum umarım benim için iyi olur
Daha erken du bakalım
Sana ne nikah memuru musun? 🤔
İşte bu yüzden evlenmiyoruz
biraz nazik davranabilirdin
Napcam hemcinsimle mi evleneyim.. 😅😅 Kibarlığı senden öğrenecek değiliz
Anlayış kıtlığı olan biri öğrense ne olur ki
Neticede nazik davranış kadın erkek küçük büyük farketmeksizin duyguları olan herkese gösterilir
Sen kim oluyorsun da burada millete ahlak dersi veriyorsun? Sana ne benim kibarlığımdan dennyooo😂😂 evde kalmış hırsını benden çıkarıyor galiba
İnsanlıktan nasibini alamamış cahile ahlâk dersi vermem
Hadi anam hadi git başkasına ders ver
Zaten sorum erkeklereydi niye üstüne alındın ki
Bende onu diyorum sana ne millettin bekarlığından işte. Nikah memuru musun yani 😅😅
Seni bekliyorum gelmiyorsun
? ?
Anlamadim
Sen kim
Seni bekliyoruz
Ekonomi ve evlenmeye değecek kadın sorunu
Ekonomiyi anlıyorum da yani maddi sıkıntılar falan filan ama evlenmeye değecek kadın nasıl oluyor sizin gözünüzde ben onu merak ettim
Beklentileri çok yüksek çıkıyor. Ben hiç hiç sorun değil beraber hallederiz diyen kadına rastlamadım. Çoğu hazıra konma peşinde olduğundan onlarla da işim olmaz
Sevgilimiz mi var ammmınake
Adayı bekliyoruz
Para yok aw neyle evlenek