Danışmaya , erkek tarafından sadece 1 kişi kabul eder misiniz?

Anne babalar ya da yorum yapmak isteyenler:

Evlilik aşamasındayız , erkek arkadaşımın babası rahmetli ama 4 erkek 3 kız kardeşi var ve hepsi evli.

Uzak şehirlerdeniz ama sevgilim benim bulunduğum şehirde yaşıyor. Tanışmaya sadece annesinin gelmesi normal mi? ( O kadar kardeşi varken? )

Benim babamda karşısında soru soracak muhattap olacak bir aile büyüğü ile konuşma öyle değil mi?

Siz kızınızı kuru kuru tanimadan verirmiydiniz? ya da Siz kızlar " kötü ve istenmiyormus gibi hissetmez misiniz?

Sizce?

Danışmaya , erkek tarafından sadece 1 kişi kabul eder misiniz?
Cevapla