Ailemi verdikleri genetik yüzünden sevmiyorum normal mi?

Ailemi hiç sevmiyorum ama çok belli etmiyorum. Bazen diyorum genetiğiniz berbat diye ve üzülüyorum sadece o kadar. Baba tarafını hiç sevmem. Hem dış görünüşleri hoşuma gitmiyor hemde karakterleri berbat. Ailemi bana verdikleri iğrenç görüntüden dolayı sevmemem normal mi?

Ailemi verdikleri genetik yüzünden sevmiyorum normal mi?
Cevapla