Güncellemeler
1 yıl
Düşünsene kışın ayazında sıcacık yorganın altında tatlı tatlı uyuyorsun ama yellenmen geldi o sıcacık Yorgan dan çıkıp helaya gideceksin NEDEN ÇÜNKÜ EŞİN YANINDA ZORTLAYAMIYOSUN BİLE
Güncellemeler
1 yıl
Uyku diyorum zortlama diyorum soruyu niye cinsel kategorisine taşıyosunuz bu moderatörler iş yapmasa hepimizin daha hayrına
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
İstersen sen salonda uyu gadası
aşık olduğum için
Çok az evlinin beraber uyuduğuna yemin edebilirim ama ispat edemem.
Öyle mi söylüyorlar
Uyku bireysel bi şey
tc ile üyelik gelse şu soruların bir tanesi sitede kalmaz :d
Zorunluluk yok, ama özellikle
yeni evlilikte beraber uyumakta fayda var.
Neden
Duygusal yakınlaşma için iyi olur. Sarılmak , nefesini hissetmek, istediginde üstüne çıkmak..☺️
bu hayal için artık çok geç diilmi senin için teyze
2. yatağı almaya para kalmadığı için olabilir :)
bence sen evlen baba evınde kal aklına estıkce gıdersın yanına
Bu benim için zorunluluktan ziyade arzu, kendin gibi birini ara
Ayrı daha rahat sanki
Bağlılık duygusu için
evliliğin alameti farikaları
seks yaparken de randevulasirsiniz.
Ee o zaman aynı evde de yaşama bence
Uzaktan nasil olacak o iş mesela😃
Yer yatağında yat daha sağlıklı
Oyleler zaten rahat ol
Nasıl yani
Ayrı gayrı
Evlenirsen oyle yap sen de...
Çok güldüm ya 😂😂
Gülme bacım gerçekler
Güzel tespit
Sen ayrı yat bro
Olmaz öyle totoya yaslanacak 😅
Ayıptır sorması o zaman niye Evleniyorsun
Zorunda değilsiniz
Ayrı uyacaksın
Kocanla uyucan tabi o zaman NIE EVLENDİN
Bna ters
Sen evlenme ablacım
Bence sen evlenme
Sarılmak için