Evlenince niye beraber uyumak zorundayız?

Tamam seviyoruz da niye Toto totoya uyumak zorundayız. İnsan uyurken yalnız özgür rahat uyumalı haksız mıyım. İstediğin gibi yayılcan yellencen telefonla oynucan saçma sapan tavana bakıp tek başına hayal kurcan. Niye bu özgürlüğümüz gidiyor biriyle uyumak çok saçma ben de onu rahatsız ederim o da beni

Güncellemeler
1 yıl
Düşünsene kışın ayazında sıcacık yorganın altında tatlı tatlı uyuyorsun ama yellenmen geldi o sıcacık Yorgan dan çıkıp helaya gideceksin NEDEN ÇÜNKÜ EŞİN YANINDA ZORTLAYAMIYOSUN BİLE
Güncellemeler
1 yıl
Uyku diyorum zortlama diyorum soruyu niye cinsel kategorisine taşıyosunuz bu moderatörler iş yapmasa hepimizin daha hayrına
Evlenince niye beraber uyumak zorundayız?
Cevapla