Nişanlım bugün yıllardır iş arkadaşı olan 2 erkek iş arkadaşıyla kahve içmeye çıkmış?

bunu daha önce flört dönemimizde yapmış ve tartışmıştık. Yine kahve içmeye çıkmış iki erkek ve nişanlım nişanlımın yanında başka kızlar da olsa amenna sesimi bile çıkarmam ama tek başına iki erkek neticede ne kadar samimi olurlarsa olsunlar ben doğru bulmuyorum. Ben mi yanlış düşünüyorum nu normal bi durum mı?

Nişanlım bugün yıllardır iş arkadaşı olan 2 erkek iş arkadaşıyla kahve içmeye çıkmış?
Cevapla