19 yaşındayım ama hiçbir şey değişmiyor?

Üniversiteyi aile evinde okumak gibi bir hata yaptım şu an üniversite 2. Sınıfım ve ilkokul 2 muamelesi görüyorum. Uyku saatime bile karışan, dışarıda en geç 5 e kadar kalabildiğim ki o da yakın mesafe, giyimime, yememe ve içmeme saçıma başıma her şeye karışılması durumundan asla kurtulamadım. Normal insanların gündelik yaşamında rahat rahat yaptığı şeyleri şahsen gizli, saklı ve kırk tane yalan uydurup, elli tane plan kurarak yapmaktan çok yıprandım. Ruhsal olarakta çok yoruyor ve insan ilişkilerimi de etkiliyor normalde sosyal bir insanım ama bu durum stres bozukluğu yarattı ve artık normal olan bir şeyi bile stres içinde yapıyorum zamanla hasar bıraktı bana bu aile baskısı. Yani çözüm istemiyorum aslında sadece içimi dökmek için yazdım ki alternatifte pek yok farkındayım ekonomik özgürlük vs ele tam alınınca daha özgür olunabilir veya bazı insanlar baskıcı aileden kaçmak için şehir dışına okumaya gider, ben onu yapamadım yani ailem şehir dışına gitmeme izin vermedi. Onun dışında erken yaşta evlilik yapan arkadaşlar var ama onlar evliliği bir kaçış kapısı olarak kullanıyorlar bence saçma. Her neyse buraya kadar okumuş varsa helal olsun üşenmemiş ayrıca da teşekkürler.

19 yaşındayım ama hiçbir şey değişmiyor?
Cevapla