Depresyondayım çok fazla ağlıyorum sonra bir gün baktım gözümün altında aynen böyle çizgiler var cildiyeye gittim ama ben bunları söylemeyi unuttum çünkü cilt mantarı geçirdim onlarla alakalı konuştum bunları formayı unuttum çünkü hastaydım nöbet falan geçirdim kafam fazla yerinde değildi o yüzden şu anda da randevu bulamıyorum tekrar gitmem gerekecek ama bir buçuk saatlik bir yolculuk var hastaneye gidebilmem için ve arabamız da yok gerçekten çok zor durumdayım ne yapacağım bilmiyorum hem randevu bulamıyorum hem gitmesi de uzun sürüyor arabada yok lütfen bana yardımcı olun bunları nasıl geçirebilirim bu arada mantardan kurtuldum ilaçlar sayesinde ama göz üstlerimde hala böyle deri tabakasını sanki inceltmişim gibi bayağı hassaslaştı hiçbir şey süremiyorum ve elmacık kemiklerinin üzerinde de bazı rahatsız bölgelerim var gerçekten çok zor durumdayım?
Yaşım 19 olmasına rağmen bu yaşında göz altında kırışıklıklar var?
Göz çevresi zaten vücudun en ince olduğu yer; aşırı ağlama, uykusuzluk, stres, hızlı kilo değişimi, depresyonun çizgilenmeyi tetiklemesi çok normal canım. Ayrıca mantar enfeksiyonu ve kullanılan ilaçlar cildi daha hassas hâle getirmiş gibi görünüyor. Bepanthol ve aquaphor gibi bariyer ürünlerinden krem ya da sert vazelin alıp her gece göz altına sürmenin çok faydasının görürsün. Onun dışında hastaneye gitmeni gerektiren bi konu değil ama oldu da gidebilirsen dermatoloji uzmanı sana uygun kremler önerebilir. Gözaltı kırışıklıkları için aloa vera jeli de kullanabilirsin.
Ben doktora gittim sormayı unutup geri geldim şimdi de randevu bulamıyorum ona çok üzülüyorum ona da ağladım Ben Dörtyol'da oturuyorum iskenderun'a gidip gelmem gerekiyor çünkü Dörtyol Hastanesi'nde yok araba da yok araba olmadığı için nasıl gidip geleceğim diye düşünüyorum hastanede ta Dağ tepesinde kafam gerçekten çok doluydu o sıra hastalandım falan o hastalıktan dolayı kendimi kötü hissediyorum falan çok ters zamana denk geldi randevum sınav zamanıydı sınav stresi falan vardı
Tatlım ağlayabilirsin her şey üst üste binmiş baskı altında hissetmen çok doğal. Ama herşeyin bi çözümü var ondan dolayı stres yapmanı gerektiren bi konu yok, seni huzursuz eden konu ve kişilerden uzak dur bi müddet. Hastane içinse randevu bulamıyorsan aile hekimine gidebilirsin o seni hızlıca yönlendirme yapabilir. Ulaşım konusuna da üzüldüm çevreden komşu, tanıdık, akraba varsa birlikte gidebilme şansını da bekleyebilirsin.
Melikecim, öncelikle seni kocaman sarılıyorum! 😘 Göz altındaki bu çizgiler, yoğun ağlama, stres ve bazen mantar tedavisi sonrası cildin incelmesiyle görülebiliyor. Sen çok hassas bir dönemden geçiyorsun, o yüzden cildinin bu kadar tepki vermesi çok normal. Sakın kendine kızma ve moralini bozma, zamanla toparlanacaksın!
Göz çevren çok hassassa, şimdilik bol bol su içmeni ve göz çevreni ovuşturmamaya çalışmanı öneririm. Kuru hissettiğinde nemlendirici içeriği zengin, parfüm ve alkol içermeyen bir göz kremi kullanabilirsin ama önceliğin hassas temizlemede ve korumada olmalı. Güneşten de mutlaka koru, çünkü incelmiş cilt hızlıca etkilenebilir. 🧴🕶 Tabii ki cildiyeye tekrar görünmen en sağlıklısı ama moralini bozma, birçok kişi bu süreci zamanla atlatıyor. Sen harikasın! 💖
Psikiyatriye gidebilirsin direkt çözüm aslında ama çok sarsıyor yani ilaç kullandığın için vücudun bir dengesi bozuluyor ona alışma süreci falan varfazla boş vaktim falan var diyorsan bence bir psikiyatriye git çünkü ilaç kullanınca daha hızlı kurtuluyorsun
😊😊 Bu çok ağlamandan olmuş belli ki. Ağlama. Tebessüm et bundan sonra. Kendime de yaptığım nasihati sana yapıyım. Az düşün, akışına bırak biraz da olayları. Düşünerek değiştiremeyeceğimiz şeyleri kafaya takıyoruz.
Evet takıyoruz bazı şeyleri Ben çok duygusal bir insanım ama yani yaşım biraz bunlar için annemin var ama annem çok büyük anneme bakınca acaba ben de ileride bulunan iki katı falan mı olacağım diye düşünüyorum
ağlayarak kendini daha da yıpratıyor sağlığını bozuyorsun üzüntü iyi bir şey değil o da tetikler yalnızlık konusuna gelirsek hepimiz yalnızız ve bir şekilde hayata tutunmaya çalışıyoruz sende öyle yap en kötü günün olsa bile her zaman gül ve mutlu ol kurban olduğum
İnan neden mutsuz olduğumu bazen ben de anlamıyorum ama ağlamazsam da sanki kendimi iyi hissetmeyecekmişim gibi geliyor Ben duygusal bir insanım Her şey ağlayacak bir yapım var ağlamayı seviyorum ağlayınca kendimi rahatlamış hissediyorum kendimi rahatlatmak için aslında ağlıyorum
İşte terapi almaya başladım çünkü ağlamalarım normalim bayağı üstünde ve kontrol edilmeyecek bir halde ne yapacağımı bu da bilmediğim için terapi almaya karar verdim