
Çocukluğuma dair hatırladığım şeyler:
Naneli beyaz şeker-masmavi gökyüzü-salçalı ekmek- bahçede ki incir ağacı

Çocukluğuma dair hatırladığım şeyler:
Naneli beyaz şeker-masmavi gökyüzü-salçalı ekmek- bahçede ki incir ağacı
Deterjan kokusu vardı eski bir koku o çok değişikti bulaşık yıkanırken burnuma gelirdi veya bir evin önünden geçerken, bide tutkuyu hatırlıyorum ben 10 , 14 yaşındaydı annemden beni istiyordu , tokası hala duruyor
O deterjan limonluydu ya
Demi çok değişik, hatirliyormusun çok güzel bi kokusu vardı,
O kokuyu hatırlıyorum
ilk oyuncak bebegimi hatirliyorum su buyuk ve kivircik sacli olanlardandi. visneydi adi. benden buyuk olmasina ragmen onu kucagimda tasiyodum her yere, sanki cocugum gibiydi. sonra sanirim tasinmistik baska bir eve ve visne kaybolmustu. cok uzulmustum ya, hatirladigim ilk oyuncak bebegimdi ve arkadasti bana. uzulduum, seni seviyorum visnecim. umarim sana iyi davranmisimdir ve saclarini yaparken bile canini acitmamisimdir 🥹💖
Evet o ben de vardı safinazdı adı. Saçlarını hep tarardım🥲
ben de oyle, tokalarimi ve taclarimi takardim 🥹
Ağlıuiycam yeter🥲
senin o tombul koca bebegin adini safinaz koymana ne demeli bebis ahahhaa
Aynen ya. Bide ağırdı. Kavga ederken ablamın kafasına atıyodum. Şiddete meyilli ymiş ımm😂😂
ya cok tatli ahshaha
o kucucuk halimizle nasil tasiyoduk bilmiyorum cunku ben sanirim 4 yasinda falanmisim ve baya minik bi kizmisim yani o sira. iste cocuklugun azmi hicbir seyde yok
Kız gücü💪
😌😌
Cevap
11Cevap
Erik ağacı, dut ağacı ve babamın küçükken her gördüğü her oyuncağı bana alması hâlâ saklarım bebeklerimi
Çok tatlı
Oyuncak kepçe ve kamyonlarim var, uzaktan kumandalı arabalarim ve olmazsa olmaz o plastikten yapılmış 3 tekerlikli tekerleri çok ses çıkaran motorum dkdkkd
Plastik motor fena sağlamdı ya
Öyleydi dkkddk
Olmaz mi.. Magara duvarlarinq cizdigimiz seyler.. Cilali taslarim.. :))... Salcali ekmek.. Kardqn qcilmayan kapilar.. Donan sular.. Piknikler.. :)
Doğu bölgesinde yaşadın sanırım
Yok izmirliyim :))
Ama eskisehirde kislari 15 gun gecirdim nasil tranva biraktiysa soguk atamamisim :)))
Bi İzmirlinin fobisi
Aslinda usumem.. Su anda da eskisehirde yasiyorum.. Ama soruyu goeunce gozumu kapattim niyeyse iskandinav sinemalari gibi kar ve buz canlandi gozumde :))
Olabilir insan iklimsel zorlukları unutmaz
Vefat etmiş dedeme dair birkaç anıyı full hd hatırlıyorum. Enterasan olarak bir çocuk değil bebektim 😀
Enterastik bi durum
ayaklarımın üstünde izi çıkmış terlik izi, o kadar çok sokakta oynardım ki, güneş yanığı olurdu ayaklarım 😀
Sokakta oynayabilen bi çocuk olmak günümüzde büyük lüx
Meybuz
Ramazan ayında öğleye kadar oruç
Bayramda 1 poşet şeker toplama
Sabahları okula giderken kaynayan çayın buharında ısınmaya çalışma
Sabahları o üşüme ve çay buharı her sobalı evde olan bi hikayeydi ya
Sobanın dibinde uyuyan o torpilli çocuk da bendim 😎
İyi cesaret. İki kere yapışınca, duvar dibine terfi ettim😂
Yok ya bir kere bile olmadı ve aşırı iyiydi 😂
Deneyim işte😂
bahçeden geçen ve nerden geldiğini bilmediğim çoşkulu akan su kanalı birde büyükçe ıhlamur ağacı.
Çiçeği güzel kokar
evet aynen ama kokusunu hatırlamıyorum. 5 yaşındaydım.
Mıh gibi aklımda her şey
Mesela?
Okulluyduk derdimiz yoktu hiç
Ahaha iyiymiş😁
Geride kaldı 🥲
Maalesef
Evet ara ara gözümde canlanıyor o mazi
Var çok hemde
Ne gibi?
Komşularımızın erik ağacı
Evet ya, niyeyse hep komşuda oluyordu
Cocukduk işde yapcak bişey yok
Aynen
Aynen valla sen de erik agicana daldın
👍👏
Oooo 👋😅👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Cocukllugum iyi olmadı
Üzüldüm
Öyle
Güzel bir hayat dileğiyle 💐
Təşəkkürlər sanada
Evet çok
💕
Sokakta top oynamak
Topu atan getirir (kaçarsa)
Bak sen
😂
😅🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?