Türk kadınları neden bu kadar gold digger olmaya başladı? Feminist oldukları için mi?

Bir tane kız soru sormuş ilk buluşmada erkek niye bir şey ısmarlamıyor diye. Ve başka kızlarda ilk buluşmada bir şey ısmarlamayan erkeklerin kadına değer vermediğinden bahsetmiş. Eğer ilk buluşmada karşı tarafa bir şey Ismarlamadığı için karşı tarafa değer vermiyorsa bir kişi, O zaman kadınlar bırak karşı tarafa bir şey ısmarlamayı karşı tarafın onlara bir şey ısmarlamasını bekliyorsa o zaman bu şunu gösterir onların mantığına göre: bu kızlar erkekleri yerdeki boktan farksız görüyor demektir. Yani erkeklere hiçbir değer vermiyorlar.

Feminizmin artmasıyla birlikte kızlar erkekleri birer atm olarak görmeye başladılar ve aşağılamaya başladılar. Aynı zamanda erkekleri sürekli aşağılayan ve sistematik saldırıya maruz bırakmaya çalışan bir sistem oluşturmaya çalışıyorlar. 6284 kaldırılmadan erkekler değersiz görülmeye maalesef devam edecek toplum tarafından.

Türk kadınları neden bu kadar gold digger olmaya başladı? Feminist oldukları için mi?
Cevapla