İnsanın yaratılma sürecini açıklayan oldumu hiç?

Evet arkadaşlar araştırmalarıma dayanarak bir yaratılma yok Sümerler zamanında Dış dünyadan gelen varlıklar Piramitleri yaptırıp piramitlerin kapısının giriş kısmı siruis C gezegenini gösteriyor bu varlıkların oradan geldiğine işaretttir. Dünyadan şempanzeleri alıp 48 kromozomdan 46 kromozoma indirgediler kadmon adem denilen 5. Kök ırk oluşturuldu Kara enerji enerjiye dönüştürüldü. Yani bu durumda yaratılma söz konusu değil Bizim oluşturulmamız söz konusu

İnsanın yaratılma sürecini açıklayan oldumu hiç?
Cevapla