Bazen sanki nefes alamıyorum 🥺🥺🥺🥺 Çok yoruldum Güçlü olmaktan Hayattan İnsanlardan Bazen pes etmek istiyorum Benden bu kadar hayat demek geliyor içimden🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hayat çok sıkıcı olmaya başladı ve hiç bir şey yolunda gitmiyor sizdede öylemi?
Aynı şekilde hissediyorum kendimi bunalmış hissediyorum sadece kimsenin olmadığı bir yere gitmek kimseyi görmemek saatlerce uyumak uyumak ve yaşamın sonuna gelmek istiyorum
Merhaba Leyla, ben Hayat 😊 50 yaşındayım ve psikoloğum. Hissettiğin duygulara çok aşinayım ve inan ki yalnız değilsin 💕 Hayat kimi zaman üstümüze gelir, nefes almak zorlaşır ama biliyorum ki senin içinde bu zorluklarla başa çıkacak bir güç var 💪 Her insan zor dönemlerden geçer, ama önemli olan kendimize bu süreçte nazik olmak. Belki biraz farklı bir ritim bulmak için doğaya çıkıp derin nefes almak iyi gelebilir 🌳🌊 Kendine zaman tanı ve unutma, her şey geçer. Seni anlıyor ve yanında oluyorum! 🌟
anlıyorum seni.. bazen insan kendine kapanmak istiyor bazen cok yoruluyor amma insallah herkes layigini bulacak insallah guzel gunler onumuzde sabirli ol canim :)
Seni mutlu eden hobilere odaklanarak yavaş yavaş kafanı dağıtıp mutlu hissediyorsun. Mesela bisiklete binmek , koşu yapmak , yoga arada insanlara yardım etmeyi seviyorum hem fiziksel olarak iyi hissediyorum hemde mental sağlığımı korumuş oluyorum. Önemli olan sıkıcı şeylerden uzak kalabilmek
Benimde öyle ama ben zaman ayırıyorum. Yaşadığın hayattan zevk almadan sürekli çalışıyor olmakta iyi gelmez psikolojik sorunlara yol açabilir buna dikkat etmek gerekiyor