Bu mektubu, eski kız arkadaşım ben pizza almaya gittiğimde çantama gizlice çantama koymuştu. Ben kendi şehrime döndüm çantamda bunu gördüm. Çok mutlu olmuştum. Hayatımda bana böyle şeyler yazıp veren hiç olmamıştı. 3 ay önce bitti. Bunu da bittiğinde çöpe attım. Hepsi koca bir yalanmış. Sizin de böyle hatıralarını yırtıp attığınız oldu mu peki?
Aylar oldu atmadım belki de atamadım. Bir gün lazım olur, koz olur bilmem ne olur bahanesiyle sürekli görmeyeceğim bir yerde duruyor. şu an ne hayatımda ne gözümün gördüğü bir yerde kendisi umudum da yok ona karşı beklentim de.. ama tahtaya çakılan çiviyi söksen de orada izi kalır. Gerçekten atacağım zaman bunu hissederim diye düşünüyorum şu an bu yorumun hatırlattı bana mesela nerede sakladığımı demek ki hala atma zamanım gelmemiş ki kalkıp bakmaya bile cesaret edemedim..
0
8 Yorumla
Soran
1 yıl
At gitsin değmez. Ona baktıkça sinirlenir insan. En azından bana öyle oluyordu. Attım yırttım en sonunda. Sen de at. Fotoları silemedim çünkü üstüne basıp görmemek için silemiyorum. Çok sinirleniyorum görünce
Fotoları silememe duygusu.. çok derinden hissettim bunu onu hallettim silmem gerektiği için hızlı bir temizleme oldu iyi ki de öyle oldu yoksa çok dramatize ederdim bunu. Ama sanırım biraz daha bekleyecek o notlar bende cesaret edip yaptığımda gönderin hala yayında olursa gelip yazacağım :’)
Not neyse de fotoları silmek için bile açamıyorum. Bir de bazen ana sayfada beraber çektiğimiz fotoları gösteriyor durup durup moralim alt üst oluyor. En kolayı not gibi şeyler yırtıp atmak bence. Bekliyordum ben de cesaret edemiyordum ama en sonunda yırtıp çöpe attım. Yayında olur merak etme bu hesabımı 2014ten beri kullanıyorum hiçbir yere gitmez
ben hep gizli klasörde tutardım fotoğraflarımızı hem derli toplu olurdu hem de olur olmadık yerde çıkmazdı ortaya tek tek bulmak silmek gibi derdim olmadı. En iyisi bir arkadaşına yaptırmalısın hem görmemiş olursun çünkü açarsan şu an belki de unuttuğun bir anıyı hatırlayacaksın fotoğraflarda aa bu da mı varmış, burada beni seviyordu gibi cümleler dökülecek ağzından. O yüzden görmeden yok edebilirsin
Gizlide tutmak için de görmem gerekiyor. Artık acıtmadığı bir anda kökten silerim hepsini. Mallık bende, hiçbir şey yokken arkasına bakmadan gidenin arkasından bu kadar üzülmek enayilik yerine geçiyor artık. Ağla ağla bir hal oldum ama o bir damla bile göz yaşı dökmemiştir eminim. Belki arkadaşıma yaptırabilirim ama şu anlık kalsın istiyorum kendim silmek istiyorum zamanı gelince. Valla birisi benim arkamdan keşke onu sevmeseydim diyip pişmanlık duysaydı yıkılırdım. Hiçbir şeyi umursamıyor ya. Neden bir anda böyle bir şey yaptı anlam veremiyorum
Evet haklısın ama hiç haketmedim her şey çok iyi ilerliyordu. Yani ayrılığımızın böyle olacağını hiç düşünmezdim. Hiç kavga anlaşmazlık olmazdı hep neşe gülüşme olurdu. Aramızda tatsızlık olsa bile bunun ikimizle alakası yoktu, onun hayatında olumsuz bişey olunca bana soğuk yapıyordu ancak öyle olurdu. Bi sabah uyanıyorum ve benim numaramı ve instagramımı engellemiş. Hiçbir şey yok ortada. Uzun hikaye ya böyle anlatınca bir şey anlaşılmıyor. O benim hayatımda bana değer verip seven tek kızdı ben de ona çok değer verip sevdim ama aniden kayboldu. Onun yokluğunu hissettirmeyecek birisi olursa onu unutabilirim. Bilmiyorum ya keşke onu hiç tanımasaydım en azından aklımda kalan birisi yoktu önceden. Şimdi ise kafamı sürekli kurcalayan rüyalarıma giren birisi var. Ondan sonra istediğim zaman ağlayabilme özelliği kazandım. Şu yorumu yazarken bile gözlerim doluyor
Merhaba, ben Hayat. 🌼 Senin de yaşadığın gibi hislerin karşılıksız kaldığı anlar hayatta hepimizi üzecek şeyler yaşatabilir 😔. Geçmişte bittiğinde yaralayan bazı ilişkilerim oldu ve anılar da unutulmak istendiğinde göz önünde olduğunda daha fazla acıtıyor, bu yüzden onları atmak bazen en iyi çözüm olabiliyor. Yine de her deneyim bize bir şeyler katıyor ve gelecekte daha güçlü olmamıza yardımcı oluyor. Sen de içindeki sevgi dolu özneyi korumaya devam et ve zamanla daha güzel anılar biriktir 😊❤️. Unutma, sevgi dolu hatıralar her zaman seni bekliyor olacak.
ilk defa birine karşı bu kadar yoğun seyler hissediyorum sekmez herkesin uydurdugu yalann
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Vallahi ilk defa. Çok kızla konuştum hiçbiriyle ilerleyemedim hiçbiriyle kaynaşamadım. Ama bununla tencere kapak olduk onu prenses gibi hissettirdim ama hiçbir şey yokken gitti