Anket o kadar mı kötü?
En çok kullandiğiniz #tersleme sozleri hangileridir?
Anket o kadar mı kötü?
Eminim kimse bu kadar masum terslemiyordur bende tabi ki bu sözlerin haricinde o an ki yaratıcılığım ı kullanıyorum :)
Eski sevgilim mesaj atıp bişi sorduğun da seni ilgilendirmez diyorum :)
Cevap yazar ama :))
Tamam diyo sadece :)
"Muhatap olmayalım" diyorum ben. ¦¬)
https://i.hizliresim.com/89zaLk.gif
Bahçivansın bıberın yok, skki tutmussun haberın yok ulan :D
Bu ne ya ://
neyse sen begenmedın :D
Çok ayıp. .. :)
ya burak sımdı guzelım sende :D Tersliyon ıste ayıp mayıp dınlemıyon o an :D
Cevap
21Cevap
hadı kızım yuru gıt ısıne basıma belamısın sen ya :)
Hep kızları mı terliyorsun : )
insanları tersleme gibi bir huyum yok çok şükür :)
Maşallah :))
Ben genelikle tipini siktigimin gerizekalısı diyorum :dDd
Aynen tipini siktiğimin gerizekalısı 😄
Çok ayıp :D
Bir s*ktrol diye bir ilaç var şu an bir doz alabilirsin..
l*n nane uza derim her zaman ama siddete gore dümbük ve puşt diyorum uzulerek.
Hiç yormadan şöyle sağdan sağdan arkaya ilerileyim hadi bakalım ablası 😃
Kes ve ne halin varsa gör.
Çok masumca.
Ben hiç etki bırakamıyorum böyle deyince :)
Faktır git oluo genelde
"Fakir git öl" diye okudum. .. : )
Bence de denemen gerek :D
S. ktir git oluyor bizim aramızda genelde
Kaba yorum yapmayalım lütfen birbirimize :D
Doğruyu söylüyorum napıyım :)
seni ilgilendirmez.. lafi:)
Alındım bir an :D
Çok masum olmuş bunlar :DD
Kaba yorum yapmayalım lütfen birbirimize :D
Ya şimdi erkekler arasında "yha sus pislik" olmuyor ki :D
Hahaaa haaahhhaa :D
Ne de güzel olur aslında... : )
ehehe düşündüm de komik olurdu :D
"yaa bir kes" oluyor genelde:D
Fucktur git l*n :-D melez bir sözcük :-D
Üff sanane be salak gibi :)
Üff snane ne slk. s. s
"He he" der geçerim genelde :d
cok var
Misal? : )
salla gitsin
He tamam he haklisin sen sus :))
Yürü git ya da hastasın sen :)))
Tersleme sözüm yok...
gerizekalı yürü git l*n dediğim daha çok oluyor :D
Peki...
Benim de peki...
isine bakk!!
Peki...
Tersleme giibi oldu dmi :)
Alındım vallahi :D
:)) yazik sana ya
Bir sus artık.
Etkili oluyor mu? :))
Anında tartışma başlıyor ve ben kazanıyorum :D
Ben hiç kazanmıyorum :)
Elbet kazanırsın. :)
sölemiyim ben :)
Söyle söyle :D
Teşekkürler sansürlü paylaştığın için :))
Söylenmez
Anladık biz:)
-ne münasebet
Sus l*n :)
La bir s****r git ya :) olur genelde
Defol diyorum genelde
Sen gerizekalı mısın?
sie a. goyen:DDDD
Yuurrruuu giiittttt
Ya hee ondan.
sanane çok derim
Bak işine.
Yavv heeee
yav he he :D
Sktr git
2le .
Git başımdan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar