Facebook olsun twitter olsun en komik espirileri bekliyorum :D
.
.
Twitter'ın "gündem" kısmı beni güldürür hep, bugünkü gündeme bakalım:
#çayınyanında
#CumaCumaTakipleşiyoruz
#içinbirebir
#incipastanesi
#FENERBAHÇELİLERİTakipEderim
Çabamızın Adı Galatasaray
Hayırlı Cumalar
Cübbeli Hocamızdan Kim Ne İstiyor
Okan Bayülgen'in
SanaSalatveSelam OlsunYaRasulallah
ne kızlar gördum murat boz beni de boz diyen :D :D :D
Kızlar; 1.85 boylarında, karizmatik, yakışıklı, kaslı vücutlu, zengin ve de kadın ruhundan anlayan bi erkek varsa gelsin bizi de s.ksin.
erkek idi yazan :P
ahahah bu iyiymiş :)
ve katılıyorum :P :)
Beslenir ki bu fırat :)
Tek geçerim. link
Cevap
38Cevap
Bir erkek geri dönüyorsa. Ya ''intikam'' içindir, yada son iki harfi içindir ..
etme yılbaşında noel babayı baş tacı
ahirette bir tarafına girer süslediğin çam ağacı
Çiğnediğiniz sakızları yerlere atmayın, çünkü kuşlar onları şişirip şişirip arsız arsız patlatıyor.
Dün buna güldüm:
- Olmadı Bir Sigara Yakar Mutluluklar Dileriz ! :)
- Abi Winston 6.50 Olmuş .
- O Zaman Sadece Mutluluklar Dileriz .
fadime çöp varmı dedü var dedi kapıyı kapattı
trol ziya
süper yaa
Twitterda Ali Ağaoğlu adına açılmış hesaplardan biri:
"21 Aralıkta kıyamet kopmazsa; diktiğim bütün rezidanslar Mayaların dötüne girsin." :D
bir keresinde bir fotoğrafın altında evlat olsan sevilmezsin yazısını okumuştum :D o günden sonra etrafıma dikkatli bakmaya başladım ve hemen hemen her gün evlat olsa bile sevilmicek insanların olduğunu gördüm :D ilk okuduğumda yarılmıştıımm
Adam 70 milyon bizi izliyor diyor. Yayın yaptığı kanal Tekirdağ Tv
Masaya gelip, "tazeliyim mi ?" diye soran garsona; "öncekiler bayat mıydı ?" dedim, yeter abi sen daha içme dediler..
Sağlam basıcan bu hayatta Lassa bu nasıl slogan laa
Sevgiliniz sarımsaklı işkembe içtikten sonra bile onunla öpüşebiliyosanz, yo yo aşka bağlamıcam. Bildiğin azmışsın sen. Hayvansın amk
Zaten 21 Aralıkta ölcekler bari serbest kıyafet yapalımda sevinsin piçler -MEB
ve bunun gibi daha birçok var
me too
Erken yatan erken kalkar, körle yatan şaşı kalkar, kartal kalkar dal sarkar, çok seversen götü kalkar
-son bahari kim yedi lan? direk kis gelmis
-talih yüzüme gülse, "ne gülüyon lan?!" der fircayi basarim. Bünye alisik degil abi. :D
Hilal Cebeci'ye ithafen bir tweet görmüştüm:
"Nothing Else Matters'ı söyleyecekmiş. Metallica senin neyine. Sen git Zühtü'yü söyle. En azından samanlıkta birşeyleri kaldırırsın."
Arif 'in Manchaster 'a attığı gölü arıyordum buraya geldim.
Mayadan korksak Hamura katmazdık... Biz Mayayı Hamura katar kıyameti miğdemizde koparırız...
21 aralıkta kıyamet kopsa Polat Alemder yaralı kurtulur amk
İnci Sözlük forever :)
21 Aralık'ta bir şey olmazsa 'maya tutmadı' deriz :) ahahahahah
yılbaşı akşamı
-aaaa noel baba geldi
- hohohohoh size gavurluk getirdim :))))
O değilde şuna çok güldüm geçen link
-Sen 3 milyar Sen 750 melyon sen bu parayi naptiii sen mıtfakta tip bitmiş sen parayi çocuğar aç sen napti?
-Muş.
Buna çok gülmüştüm:) link
- Anne çok kötü üşütmüşüm.
+ Komşunun çocuğu kanser.. :D
bu çok güzeldi :D
Muhabir:
-Kana kırmızı rengini veren madde nedir ?
Vatandaş:
-Fişne suyu :D
Bir keresinde birisi bana "sende herkes gibi bir insansın" demişti.
Saatlerce gülmüştüm.
Başkalarının seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez.:))
feyste beğen sayfaları çok tiksindirici amaç ne beğenince ne olacak üye sayın artınca madalya mı verecekler tamam beğenelim sonra yine aynı sayfa bu sefer başka bir sayfa açmış beğen diyor amaç ne anlamış değilim fantazimi yapıyorsunuz
Ali Ağaoğlu: Parasını siktiğimin çocuğu :))))))))))))
Olmadı ağzını burnunu kırar evine molotof atar mutluluklar dileriz :D
Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin, yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.
Anne ben niye kimseyi sevemiyorum, bu şanssızlık genetikmi? Dedim, “O senin bireysel mallığın bizi karıştırma” dedi, hemen sustum.
21aralik
13.00gunesin sonmesi
16:00 eksen kaymasi
21:00 depremler
01:00 doktorlar(tekrar)
tedariksiz s.çmaya gidersen d.mala d.mala taş ararsın :D
sabri espirileri :D link
Türkiye'de okuma yazma oranı düşerken copy paste oranı giderek artmaktadır.
medyada en komik sözler herzaman nihat doğanın ağzından çıkar :)
"sosyal medya" sözü zaten başlı başına komik? Nesi sosyal, asosyal insanlar oturdukları yerden birşeyler paylaşıyorlar. Bu mu sosyal?
senin gibi yani ?
Melo köpeğin olsun, biz gezdirelim Fernandes! :) Bu komik değil de, güzel :)
Yaratıcı davran birazcık azıcık mantıklı olmayı dene,beyin kahvaltısına yada öğlen yemek arasında mantık kavurmaya yada gece finalinde duygu süzgecinden geçmiş aptalığa davetlisin :D
Adamın kaşı yok, Kaşın adamı var...
Okumadım ama çok güzel. (:
ido tatlıses dedected
aşk bir sabunsa köpürt beni pakizem :D birde aynadan resim çektirenlere kopuyorum ::D
beni ekle bak bakıyım 2 saat çıkabiliomsn profilimden :D
Yarı olanın yar bağlar yarasını yarı olmayanın felek siker anasını;))
boşuna yaşıyorsun g.tünü kaşıyorsun
anlaşılan bu gece kolpaçinoyu sende izlemişsin :D
neeey adamın bacağımı yokmuş :D
g*t bile 2 parça bu yalnızlık nereye kadar :D
Gel yalnızlığı bitirek
''çok zor şartlar altın''da çalışıyor.
Orama koyma ,Burama koy!
Sırıksız sırıkla atlayan gördüm
''donunu düşüren kahraman olamaz'' :D
dedeyi koruyalım
@Kanyon.
o ney la :S
sessizliginsesi:)
fuckoff
Fuckoff mu şimdi bir şey derdimde neyse!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar