Aile & Toplum Elektrik gidince çöken hüzün sizde de oluyor mu? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Bu bana cocukluğumu hatırlattı sobanınsa ateşini tavandan izlerdim 😣 Elektrik gidince çöken hüzün sizde de oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı. Aksine bu duruma daha çok seviniyorum gadası insan hayallere dalmak için zaman kazanıyor 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. ben her zaman hüzünlüyüm 0 2 Yorumla Soran 1 yıl O yaşta niye be jsjs u Barış_LonelyForever 1 yıl yaşla ilgisi yok ki sdsd
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Mutlu oluyorum her yer karanlık olması huzurlandırıyor beni 1 0 Yorumla
cglakinin Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% 1 yıl Hüzün değil de o ağırlığı ben de hissediyorum. İçerisi, eski günlerin suskunluğuyla kavuşuyor. 0 0 Yorumla
GiardanoBruno Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Elektrik gidince yıldazların ışığı daha iyi görünüyor. 0 0 Yorumla
Ahmet_karakaya Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Her zaman mutluluk sebebi olmuş Evde sekinetİş yerinde paydos 😄 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% 1 yıl hiç hüzün çökmezkaranlıkta sessizliği dinlerimgüzel oluyo 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Yok direkt mum yakarım nsjs romantizm jsjs 0 0 Yorumla
Cooldusunce Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. AynenDün gündüz yasadim 0 0 Yorumla
emreJ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 32% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yo olmuyor 0 0 Yorumla
Arda1966 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 33% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Oluyor evet 0 0 Yorumla
Emrhttr Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yokbe :)) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Aksine bu duruma daha çok seviniyorum gadası insan hayallere dalmak için zaman kazanıyor
ben her zaman hüzünlüyüm
O yaşta niye be jsjs
yaşla ilgisi yok ki sdsd
Mutlu oluyorum her yer karanlık olması huzurlandırıyor beni
Hüzün değil de o ağırlığı ben de hissediyorum. İçerisi, eski günlerin suskunluğuyla kavuşuyor.
Elektrik gidince yıldazların ışığı daha iyi görünüyor.
Her zaman mutluluk sebebi olmuş
Evde sekinet
İş yerinde paydos 😄
hiç hüzün çökmez
karanlıkta sessizliği dinlerim
güzel oluyo
Yağmur yağınca o geliyor bana
Çamaşır makinesi çalışıyorsa evet
Yok direkt mum yakarım nsjs romantizm jsjs
Aynen
Dün gündüz yasadim
Yo olmuyor
Hayır
Oluyor evet
Yokbe :))
Olmuyor