Güncellemeler
1 yıl
Dışarı çıktım arkadaşımla geldim, beni aramış ulaşamamış, mesaj attim disaridaydim diye, biraz trip yaptı bana. 😂 Nedir bu arkadaş ya emlakçıyla uğraşıyorum ev ararken. Daha önce başka emlakçı da yürüdü bana, ev bulursan haber ver o bölgenin güvenliği hakkında bilgi veririm falan... 😂 ama bugünkü emlakçı iyiydi gerçekten, bilmiyorum ya içim ısındı ona. zaten doğuluymuş, dicektim sen o yüzden bu kadar yakışıklısın demek 😂😂😂🤭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Emlakçı bana mı yürüyor diye şikayet ediyor gibisin, tam yorum yazıcam cümlenin sonunda ben de hoşlandım diyosun, tam olarak soru ne
Soru yok aslında 😂
Herkesin sana yürümesi biraz tuhaf. Ya çok yoklukta bir insan kitlesi var ya da alırı güzel falansın bilemedim cidden.
Yaşadığım civarda normal gerçekten. Mesela İstanbul 'dan bir emlakçı geldi ev göstermeye, o yürümedi. Ama bu yaşadığım yerde erkekler biraz böyle..
Yani üzüldüm adına biraz rahatsız edici bir deneyim olsa gerek.
Evet öyle ama bu çocuktan ben de hoşlandım galiba. Başka emlakçıyla beni muhatap etmiyor. Beğendiğim ilanı gösteriyorum o arıyor gidiyoruz. Zaten genelde tanıdiğı oluyor. Diğer emlakçıların durumunu da bildiği için bence beni başka emlakçıyla muhatap etmiyor yalnız bırakmıyor onlarla 😂
Valla kazıklamıyorsa sana yürüyorsa ortada bir kazık her halükarda söz konusu
Evi ucuza almayı saglayabir
Aslında kiralık emlak için bir aylık kira alırlar bugün en düşük ev kirasi 30 bin lira sen okey tutalım deyince 30 bini cebe atar burada 200-300 lira benzin parasının önemi yok, satılan her evde yüzde 3 alandan yüzde 3 te satanlar alır en az bir ev satisindan 500-600 bin alırlar bu paranın yanında benzin parası önemsiz kalır. Evet bazı emlakcilar öylesiniz hanim bulursa asılır, hatta ev gösterme ayaklarına anahtarını aldıkları evlerde yollu kadınları götürüp cinsellik yaşayanlardan var. Uyanık müşterilerden gösterilen evli eşime göstereceğim deyip emlakcidan anahtari alıp sevgilisi ile o evi kiralamak ayaklarıyla orada cinsellik yaşayanların olduğunu biliyorum
Hayır ya ev sahibi görmeyecek mi bunları. Komşular falan rahatsız olur. Öyle bir niyeti olan günlük kiralık ev ya da otel tutar.
maalesef yapanlar var.
Onlara da yuh o zaman yani 😂
Yürümesini mi tercih ederdin yürümemesini mi?
Bilmiyorum 🤦😂
Biraz daha akışına bırakın, belki bir şans vermek istersiniz veya fikriniz değişir iletişimi kesersiniz.
Ya bilmiyorum bu bahsettiği ev için ev sahibiyle sozlestikten sonra bir miktar para mara isteyebilir ve bu hikaye de böylece son bulur ya da tamamen içtendir gerçekten de bilemeyeceğim ki. Bir de doğuluymuş, zaten yakışıklı çok, belli yani. Bir de çok dindar sanırım, sürekli Bismillahirrahmanirrahim falan diyor ama şaka yaptığı belli. Yine de abarttı yani, hatta güldük bunun üzerine. Belki de esprisine abarttı bilmiyorum. Ama böyle çok dindar insandan korkacaksin ya asıl bilmiyorum. 😔 Herhangi bir ev bulamayıp ortada kalmaktan korkuyorum sanırım
Ev bulana kadar çekilir, sonra unutulur. Çok kafaya takmayın.
Tanışma ihtiyacı mı duyuyorum ne:)
Zaten tanıştık 😂 bir de iyi ki aradın beni iyi ki tanıştık falan dedi 😂😂 bilmiyorum ya beni fena kazıklayacak ya da...
Orta yolda buluşursunuz havası gördüm:)
Takıl gitsin beğendiysen sksj
Evet ama önerdiği ev onunla aynı apartmanda. Yani yarın öbür gün aramız bozulur ayrılırsak... Bu evi de daha ilana falan koymamış, yani aynı apartmanda olduğu için büyük ihtimalle herkese demiyordur o evi.. ya da beni kazıklayacak, başka türlü aciklayamiyorum 😂
Yakın oturmak istiyor da olabilir😂
Ama içgüdüsel olarak da güvendim bilemiyorum 🙃
Şans verebilirsin
Kazıklayacak diye bir korku oluştu
Olum aklın başında birisin nasıl kandırabilir ki
Gösterdiği evi başka emlakçıya da gösteririsn olur biter🫡
Bilmiyorum ya ama aynı apartmanda olmak iyi olmaz bence. Yarın öbür gün aram bozulur, sonra komşu oluruz. Evden çıkartır bile...
Güzel bir kitap konusu çıkar buradan evet evet kesinlikle
gösterdiği evde birlikte olur
Yürüyor 🤣🤣🤣