Amerikada Doğmadığım İçin Ağlıyorum Haksız mıyım?

Kariyerim kazancım berbat bu yaşa gelip hala anne babamdan ayrılamıyor olmam berbat nerde ekonomk özgürlük bide Türk erkeklerinin ayılıkları hepsini atın çöpe gitsin
Amerikada Doğmadığım İçin Ağlıyorum Haksız mıyım?
Cevapla