Anneme kızgınım onla konuşmasam yanlışmı yaparım?

sabah ben odamda yatıyodum omzum tutulmuş ama nasıl ağrıyo yataktan çıkasım yok yani. üstünü giymiş odama geldi ben gidiyom dedi gitti nereye gittiğini söylemeden bu bir değil iki değil her zaman yaptığı şey gider nereye gittiğini de söylemez. az evvel aramış napıyon diye ağrı kesici içtim oturuyom dedim iyi tamam dedi arkadan sesler geliyodu sen nerdesin rukiye teyzemin ordamısın dedim ben bunu tam söyledim bi baktım telefonu kapattı. daha yaşım erken olmasına rağmen evlen diye baskı yapıp beni başından savmaya çalışmasını hiç saymıyorum. ona karşı kızgınım ve onla konuşmamaya karar verdim yardım istese etmicem yemek hazırla dese yapmıcam hiçbişey yapmicam taki bi yerde düşüp bayılır hstanelik olur anca o zaman yüzüne bakcam bu saatten sonra

Anneme kızgınım onla konuşmasam yanlışmı yaparım?
Cevapla