Burdaki evli erkekler / kadinlar. Niye baskalarina olan arzularini ve " tutkularini " normalestirmeye calisiyolar?

Güncellemeler
1 yıl
Kimseyi kinamiyorum , yargilamiyorum. Ama karma diye bir gercekte var..
Burdaki evli erkekler / kadinlar. Niye baskalarina olan arzularini ve " tutkularini " normalestirmeye calisiyolar?
Cevapla