Kendilerini sevdirene kadar çok uğraşıyorlar sevince soğuyorlar erkeklerin geneli mi böyle?

Normalde birine cok zor ısınıp zor severim kendilerini sevdiriyorlar baya uğraşıyorlar sonra gerçekten ben sevince sevilmiyorum ben sevince fedakarlık yapıp kendi hayatımı geleceğimi hiçe sayıyorum. zor anlarında yanında oluyorum maddi hiçbir beklentiye girmiyorum kriter koymuyorum ama gene de sevilmiyorum kendilerini sevdirene kadar çok uğraşıyorlar sonra ben sevince soğuyorlar

Kendilerini sevdirene kadar çok uğraşıyorlar sevince soğuyorlar erkeklerin geneli mi böyle?
Cevapla