Sizin de "Keşke de Annen Babana da O Gece Olmaz Başım Ağrıyor Deseydi" dediğiniz birileri var mı?

Bazen bana dedirten birkaç kişi olabiliyor daaa 🙃🙃

(Link problemi yüzünden şarkıyı ekleyemedim, ekledim sayın efenim 🙃)
Sizin de "Keşke de Annen Babana da O Gece Olmaz Başım Ağrıyor Deseydi" dediğiniz birileri var mı?
Cevapla