Bazen bana dedirten birkaç kişi olabiliyor daaa 🙃🙃
(Link problemi yüzünden şarkıyı ekleyemedim, ekledim sayın efenim 🙃)
(Link problemi yüzünden şarkıyı ekleyemedim, ekledim sayın efenim 🙃)
Bir "de" nasıl bu kadar anlama etki etmiş şaşırdım ya, soruyu anlayacağım diye iki kez okudum jdjdjd
Yani ne sormak istediğini anladım ama doğru mu anladım diye kontrol etmem gerekti. Alın o "de"yi oradan jdjdj
Var tabi ki olmaz mı hatta birkaç değil baya kişi oluyor.
Çok sevdiğim bir Angara havasından alıntıdır efenim 🙃
Şarkının tamamını dinlediğin zaman çok daha derin anlamları oluyor 😂😂😂
Orijinal klibi bulursan daha anlamlı olacak güven bana 🙃😂😂
Güvendik tabi ki galiba anlamlı oldu evet biraz daha de varmış jdjdk
Link deneme 1-2 ahahah
https://youtu.be/wggb61QdPHY?si=ZBUqHGc9-XK5Nazx
Bu link olayını nasıl başardığını öğrenmek istiyorum 🥹
Hahah teşekkür ederim deneyeceğim 🙃🙃
O gece olmasa başka gece olacaktı, ya da babası Nuri Alço gibi annesinin gazozuna ilaç atacaktı, erkek kafaya koyduğu zaman kaçarı yok 😅😅😅
Rica ederim 🙃
Cevap
14Cevap
evet çok var.
Evet var bulunduğumuz yerde bir adam var kumar oynuyor kahvede, adamın bir sesi var çok tamda böyle diyoruz.
hayır
çünkü hayatımda tutmuyorum bunu söyleyeceğim kişileri
Şöyle bir düşündüm de gerçekten var öyle bir kaç kişi.
Olsun yine de demeyelim öyle şeyler
Neden demeyelim ki 🙃
Yok olmuyor, rahatsız olduğum birisi varsa hayatımda tutmam
Hiç mi iş ya da başka sebeple katlanmak zorunda olduğunuz kimse olmadı?
Var... Eski karım...
Oluyor tabi olmaz olur mu
Var var bir sürü hemde olmaz mı
Olmaz olur mu
Çok var çok
takım arkadaşlarım
Çok var 😂
Dernegin basgani gibisin
Oluyor tabi
Çok fazla var
Eski sevgilim
Haha var tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar