Onca şey yaşamama rağmen hala ALLAHA çok bağımlı olmam?

Bu iyi bişey dimi beni çok sevdiğini gösteriyor? Büyük günahım var ALLAH affetsin normalde bu günahla insanlar ALLAHI düşünmez ama benim her iki lafımdan birisi ALLAH ve yazarken bile büyük yazarım o derece dikkat ederim ALLAHTAN başka kimseye saygı duymam... ALLAH olmasaydı çoktan intihar etmiştim bencede...
Güncellemeler
1 yıl
Günahım da anal yapmak çok kez
Onca şey yaşamama rağmen hala ALLAHA çok bağımlı olmam?
Cevapla