ya da olanlar bana zaten yeter deyip kosenize mi cekilirsiniz?😇😇😊


yani tamamen kapalı değilim yeni arkadaşlıklara ama
çok seçici olduğum için hemen çabuk vazgeçiyorum bir konuda hoşuma gitmeyen bir durum olduğun da..
buda durumu biraz çıkmaz sokak durumuna getiriyor
Ayni ben 🙃
ama denemekte lazım yani tamamen kapalı olmamak en iyisi
en azından denedim olmadı der insan
Ben bazen denemeye bile useniyorum 🫣
denemeye üşenmek..
bu aslında denediniz sonra denemeniz sizi üzdü diye mi:)
yoksa aman ne gerek var diye mi?
Sanirim 2. si
Amaaan cok da tınnn 🤪😎
seçim sizin elbette:)
çokta tınsa tındır :)
Tınsa tındır da fena olmamis bu arada 🙃😊😇
Size ayak uydurdum:)
Hahaha supersin ☺️👌
Yeni insanlar tanımayı seviyorum kelimeleri akıllıca seçen uzun uzun görüşülmesede sonsuza kadar süren, sakin uyumlu kalp kırmaktan korkan kendinden ve duygularından emin egolarını hayatından çıkartmış merhamet sahibi olan insanlar.
Waooww ne guzel de anlattin siir gibi 🥰
Seninle arkadas olasim geldi 🤗😇😝
Yeni arkadaşa bağlı, frekanslar tutarsa mezara kadar, tutmazsa 1-2 günde biter, devamı gelmez. Frekans önemli. Aynı kanaldan yayın yapmamız lâzim 🤣
Kesinlikle 🥰😉
Anladk biz anladik, şaaapma sen 😬
Ateş yakim sana istersen 🔥
Senjn Alplerini yesinleer lenn, Heidi'yi de gordun mu bakim orada 😬😬
Takilaydin pesine sen de , az spor olurdu sana da 😆
İstersem çabuk iletişim kurabiliyorum.
Ama yeni olan her şey angarya geliyor bu aralar.
Yaslilik belirtisi mi acaba.😝
Öyle sanırım
Haha yok, bence bu daha cok yanlis insanlar tanimaktan ya da arka arkaya gelen hayalkirikliklarindan kaynakli bir durum.
...
Herkesi kendin gibi gormek benim de en buyuk hatam olur hep 😪 hala da akillanmadim 🤦🏻♀️
Akıllısın :D
Sorma sorma 😪😪
Cevap
25Cevap
Tam tanıyacam diyom ki
" Herkes aynı" geri çekiliyorum
🙄🙄😕
3 tane arkadaşım var ve onlar bana yetiyor. Konuşma mecburiyeti olmasa, insan tutmam hayatımda.
😇😇🥰👍
Bu biz 😅
@_infinitum en alttaki bizim @organiq değil mi 😂
Ahahaha tam o bay yaşlı😅😅
Adami ne diye ezdiniz o kadar 😝
Firu biz daha yaşlıyız sanki 😅
@_infinitum ahaha şarap gibiyiz bebeğim 😅🍷
Kesinlikle baby🫠
Kurmuyorum. Olanlar bana fazlasıyla yetiyor.
Izdivaya cekildim diosun 😇
Hakli olma ihtimalin cok yuksek 😊
Cok yakin olduğum arkadaşlarım var yeni insanlarada kapali degilim ama bunun için de ekstra bir çabam olmaz
Asla bana yeter demem. Her insan bir lisan. Her insanın kendine has özellikleri vardır. Keşfetmek gerekir
Başarılı değilim. Seninle o arkadaşlığı kuramadık
Ben bu sitedekilerle arkds olmayi cok da beceremiom yaaa 😕
İşte bende seninle kuramadım ya.
Sorun bendedir zaten onu diyorum 🫣
Evet senden kaynaklı sohbet yarım kalmıştı
Dogrudur, yaparim 🫣😝
Farkındasın. Ama kendini düzeltme erdemi hala yok
Herkese yaptigim bisi bu ama, hangi birini duzeltiim simdi 🙄🙄
Herkesi değil. Kendini düzeltmen gerekir. Bu erdemi gösteremiyorsun.
Seni hemen tanıdım ve sohbeti kestim zzaten. Onun için çok havalanma
Simdi burada soz versem ne olacak, duzeltmeyecegimi biliyorum. Elimde olan bisi degil bu. Karsimdaki kisi ile muhabbet tikandigina, sarmadiginda ya da istemedigim yerlere gittiginde kesiyorum. Ki bence yaptigim da dogru 😇😇😝
Dediğim bu değil. Sohbet bu yönlere gitmedi. Sen istemedin ve susmadın. Hatta özür dile diledin. Ama ben artık yazmadım
Ay walla hatirlamiom haci neyden bahsedion. Ben genel tavrimdan bahsettim ama sen kimsin hicbbi fikrim yok
Dilersen yaz tekrar, gerek yok dersen de sen bilirsin😇
Tabiki gerek yokkkkk
Tahmin etmistim 😅😅😅
Teşekkürler, iyi günler
Çok iyiiyyimdir sıcakkanlıyımdır ama herkese değil değer bilene..
Yaş ilerledikce daha dikkatli olmak lazim diye dusunuyorum. Arkadaslik kurmak guzel bir sey ama her arkadas gorunenede sırlarini vermemek lazim.
Kesinlikle katilyorum 👍👍
Fazlasıyla başarılıyım üniversite de arkadaş edinmeye devam ediyorum
Çok diye bilirim ben 18 arkadaşım 22 24 29 diye değişe biliyor önem li olan kafa tabi
Merdeyse hiç. olanları da kaçırıyorum
Himm kötü 🙁
Gerek de yok
Her şeyden elimi ayağımı çektim
Evet yaaa noldu sana 😟 nerelerdesin
Fena sayılmam ama ilk gerginliği atmam lazım
O herkeste olur zaten 😊
O özelliğimi kaybettim sanırım
Yaaaa 🫤
Mutlaka seni de bu raddeye getiren biseyler olmustur 😔
Ahahaa olabilir 😅
Bir sure izdivaya cekil sen 😇😇
Pek umursamam. acikcasi.
Onlar beni umursasin, hıhhhh 😎😎
Pek başarılı değil gibiyim şu ara
Genel anlamda peki?
Orta şeker, pp değişmiş 😊
O hep degisio 🙃🙃😬
Tam profesor gibi olmusum dimi hocam 🤓
Size ozendim biraz 🥰
Benden daha güzel olduğun kesin 😀
Ehehee
Tesekkur ederim 🥰
Ama bu gozluk herkese yakisio emin olun 🤓🤓🤓
Biliyorum çünkü tıpatıp aynısından benim de var 😀
Ahahah 😊🤓🤓🤓
İletişim kalitemiz üst düzey, anında kurarız
Işık hızı diyorsun 💫
Bn ise Hazir Cevap Hüsnü saniyordum 😝
Wayyy artiZzzz 😉
Çok iyiyimdir. Değer bilene doğru olana.
Hayatıma kolay kolay birini alamıyorum ben
Pek başarılı değilim bu konuda
Kişilere göre değişir ama genelde 10/8
👍👍🥰
Aşırı başarılıyım
Bilmem mi 😝
Keşke bilsen. Burdan bu kadar oluyor :)
Su sitede ilk edindigim akrdaslardan sayilirsin teeee kac sene once 😁
(Cvp; 2 senecik 😝)
3 oldu mu yoksa len 😇
En az 3-4 yaz geçtiğine eminim :D
Dogrudur , bizim hatamiz efemm. Ozur 🙏😘
Estağfurullah efendim hata ne demek. Daim olsun sevgimiz😘
🤗🥰
Gerek yok
Sen ölmüşün zaten 😅🤣
beceremiyom
Mutlaka 🤗🥰
Sıfır değilim
Evet seni bildim bileli hep 0 takip 0 takipci 🫤
Bulamıyom arkadaşşş
Gel arkds olalim hadi 🤗
Olalım hadi
Geek duymuyorum ıstersem oluşabilir😊
gayet iyi olduğum bir konu
Çok başarılı değilim
Kurmam genelde eskilerle iyiyim
Iyiyim
gayet iyiyim
Orta seviye
Yalnızlık tercihim
eh işte
Çok başarısızım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?