Doğum yaptım annem aramadı sormadı bile bu durumda annemi silmeliyim?

Merhabalar içimi dökmek için buraya yazıyorum 24 yaşındayım 3 yıldır evliyim 28 Ekim sezeryanla doğum yaptım 2 haftaya yakın kaynanamda kalıyorum herşeyde yardımcı oluyorlar ilk çocuk olduğu için deneyimsizim zaten içimi yakan konu annem sezeryan olacağım gün son dk hastaneye gelmesi ve ben sezeryana girerken onun benim hastane odama gidip uyumasi ben çıktıktan sonrada annemi görmedim hastayım diyip eve gitmiş ve iki haftadr kaynanamdayim evide hemen 5 dklik uzaklıkta ve altında arabası var ona rağmen hiç beni görmeye gelmiyor sadece bir kere geldi 1 saat oturup yabancı gibi kalktı annem babam ayrı bu arada anneme isyan ettim yaptıkları yüzünden dediği tek şey kendini iyi hissetmiyorum iyi hissedersin ugrayacam hiç telefonla bile aramıyor Ama duyduğuma göre geziyor arkadaşlariyla ailesiyle ben artık annemden soğudum ama annem diyede silip atamıyorm bu durumda ne yapmam lazım çok üzülüyorum beni hiç mi sevmedi
Doğum yaptım annem aramadı sormadı bile bu durumda annemi silmeliyim?
Cevapla