Sizce bu zamanda mantıklı evliliği mi yoksa aşk evliliği mi?

Merhabalar, erkek arkadaşımla ciddi bir ilişkimiz var birkaç sene önce atandı ve artık tek maaşla geçinmenin mümkün olmadığını evli arkadaşlarından örnek verirken laf arasında çalışmayan eşin yük olduğundan, çalışan kız bulanların ise akıllı olduğundan bahsetti. Benim bir işim yok kpss derdi ile uğraşıp duruyorum. Herhangi bir yerde çalışmamı da istemiyor atanmak zorundayım. Sürekli para konusu açması beni çok üzüyor.
Bunun derdi ne ayrılık için zemin mi yapıyor yoksa gerçekten gelecek kaygısı mı?

Lütfen kendisiyle konuş demeyin buna hazır değilim gerçekten canımı çok sıkan bir konu
Sizce bu zamanda mantıklı evliliği mi yoksa aşk evliliği mi?
Cevapla