Merhabalar, erkek arkadaşımla ciddi bir ilişkimiz var birkaç sene önce atandı ve artık tek maaşla geçinmenin mümkün olmadığını evli arkadaşlarından örnek verirken laf arasında çalışmayan eşin yük olduğundan, çalışan kız bulanların ise akıllı olduğundan bahsetti. Benim bir işim yok kpss derdi ile uğraşıp duruyorum. Herhangi bir yerde çalışmamı da istemiyor atanmak zorundayım. Sürekli para konusu açması beni çok üzüyor.
Bunun derdi ne ayrılık için zemin mi yapıyor yoksa gerçekten gelecek kaygısı mı?
Lütfen kendisiyle konuş demeyin buna hazır değilim gerçekten canımı çok sıkan bir konu
Bunun derdi ne ayrılık için zemin mi yapıyor yoksa gerçekten gelecek kaygısı mı?
Lütfen kendisiyle konuş demeyin buna hazır değilim gerçekten canımı çok sıkan bir konu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer