Erkek arkadaşımın babası öldü artık yetmez mi bu kadar?

Babası vefat etti 4 ayı geçti çok seviyordu babasını 2 Aydır konuşuyoruz babasından sonra 2 ay konuşmamıştık ama sürekli ayrılıp barışıyoruz babamı özledim şöyle böyle diyiyor tamamda bende insanım bu ne ya sürekli ayrıl barış 1 aydır ayrılmıyoruz soğuk oluyor babamı özledim diyor yine aynı olaylar olacak diye bende sonra konuşalım akşam konuşuruz kafanı topla diyorum yazmıyorum akşam konuşuyoruz yani ben onu çok seviyorum ama netlik yok ilişkide 5 gün iyi 2 gün çok kötü artık bunalttı beni bu hareketler

Erkek arkadaşımın babası öldü artık yetmez mi bu kadar?
Cevapla