Kız ailesi erkeğe bir şey yapmaz. Hatta iyi davranır ve yeter ki kızıma iyi baksın dört duvar içinde mutlu olsunlar der. İş eşinin ailesine gelince tamamen değişiyor. Eşinin annesi benim oğlumu nasıl alırsın diye hayatı boyunca kadını taşlıyor. Bu konuda asıl koruması gereken erkekler çünkü bir kadın için erkek tarafından herhangi birisinin yanında olmak bile çok zor.
Herkese karşı koruyacağım için buna ailem de dahildir. Hatta detayda destek olmak demişsin ama onun da bir tık üzeri buna izin vermemek onu yapmak gerekir.
Olumsuz ve kötü hissi hiç hissetmemesini sağlamak. Çünkü eş olmak demek senden farkı yok demektir. Sana yapılmış gibi tepki vermek hatta önlem almak gerekir.
Yani bu durumu hiç yaşamadım yaşamam da ama yaşadığımı varsayarsam tabii ki korurum. Ne ailem eşime laf edebilir, ne eşim aileme. Hassas çizgilerimdir bunlar ve hassaslığımı bilirler.