Erkekler genel olarak sizce de cok dağınık ve kirli degiller mi?

Genelleme yapıyorum sadece ama cidden çoğu aşırı dağınık. Gardiroplarinda eşyalardan dağcıklar var ve kirli/temiz eşya ayrimları da yok. Bi giydiklerini bidaha giyiyorlar. Kokuşmuş çoraplarını ortalara atana kadar makineye atarlar. Çıkardıklarını olduğu yere bırakanlar mi desem, ya da üşengeçler için yapılmış kapı arkası askıya asanlar mi desem.

Bardaktan su içiyorlar olduğu yerde bırakıyorlar ya da yıkamış gibi tezgaha bırakıyorlar, baktılar tezgah temiz ve laf yicekler o zaman da aldıkları bardak rafina geri koyuyorlar.

Onu bunu geçtim, tuvaleti ayakta yapiyolar ve sırf elleri değmediği için şeylerine, yıkama ihtiyacı bile duymuyorlar. Çoğu yaptığı yeri bile yıkamıyor kendi elini geçtim.

He bi de çoğunun kendi parfümü var her dışarı çıktıklarında illa fısfısliycaklaaar.

Alllamm nolur bana düzenli ve temiz bir koca ver ilerde 😅

Erkekler genel olarak sizce de cok dağınık ve kirli degiller mi?
Cevapla