Eşlerimiz vefat etti baldızımla evlenmeli miyim?

Ben 24 baldızım 28 yaşında benim eşimden dolayı hiç çocuğum olmadı baldızımın ise Allah bağışlasın dünyalar tatlısı iki küçük kızı var. Benim eşim ve onun kocası 4 er ay ara ile vefat ettiler vefatlarının ardından 6 ay geçti. Baldızıma eşimle olan iki yıllık evlilik sürecim boyunca hiç yan gözle bakmadım ancak şu anda bakınca güzelliği olsun hamaratlığı olsun bana hitap ediyor. Kayınvalidem birkaç kez şakayla karışık seni çok seviyorum damat keşke ikinci kez damadım olsan dedi torunlarıma da çok iyi baba olursun dedi baldız da masum masum güldü bunu bir adım olarak saymalı mıyım ortada iki tane de çocuk var hem onlara babalık hem baldızımla birbirimize karı kocalık yaparız diyorum sizce ne yapmalıyım lütfen cevap verin

Güncellemeler
1 yıl
Gelişme var baldızıma konuyu açmadan önce kayınvalidemle bu konuyu görüştüm bu kararı vermeden önce iyice hazır olduğuna emin ol dedi her şeyden önce iki yavru var onları düşünerek hareket et dedi. Bu pazar için baldızıma biraz kafa dağıtmak için çocukları ananelerine bırakıp onu dışarda yemeğe çıkarmayı teklif ettim kabul etti sizce yemekte konuyu nasıl açmalıyım?
Eşlerimiz vefat etti baldızımla evlenmeli miyim?
Cevapla