Şu hayatta çok güzel olmak o kadar çok istiyorum ki, yanlış mı yapıyorum?

Hani bir kerede güzel olmanın hissini almak, şu yalan dünyada güzel olmanın nasıl bir duygu olduğunu merak ediyorum. Bakıyorum etrafımdaki güzel kızlara inanılmaz ayrıcalıklı davranılıyor onlara diyorum vay bee. Birde ben inanılmaz özgüvensizim ya tam diyorum oldu özgüvenlisin tekrar eksilere iniyor.

Şu hayatta çok güzel olmak o kadar çok istiyorum ki, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla