Arkadaşlar bugüne özel sizlere bu mükemmel fırsatı sunuyorum. Ne günah, ne haram, ne kul hakkı kimse bilmeyecek kimse hatırlamayacak ve istediğiniz şey olacak... Ne yapmak isterdiniz?
Immmm şey ben en son söylücem ehehe 👿

Arkadaşlar bugüne özel sizlere bu mükemmel fırsatı sunuyorum. Ne günah, ne haram, ne kul hakkı kimse bilmeyecek kimse hatırlamayacak ve istediğiniz şey olacak... Ne yapmak isterdiniz?
Immmm şey ben en son söylücem ehehe 👿

Dünyadaki sistemi değiştirirdim.
Bu komplo teorisi gibi bir şey değil. O kadar belirgin, ortada, göstere göstere olan bir şey ki gerek yok gizli saklı olmasına.
Böyle bir özellik veya yetenek olmadan bu degiştirilemez artık. Ancak detayda yazdığın gibi bir şekilde olabilir.
O yüzden ben bu hakkı burada kullanırdım.
Cevap
2Cevap
hiç bir şey yapmazdım
Kimsenin bilmemesi imkansız. O yüzden yerimde rahat dururum.
Mızıtma mızıtmaa kimse bilmiyor imkansız diye bişi yok Allah bile görmezden gelecekmiş yaa günah filan yok didik
Şeytanlık yapma gece gece. Ben temiz bir kızçeyim. Günah işleyemem. Uyumaya gidiyorum ben.
İyi geceler 💆♂️💆♂️
Hayatımın kalanını rahat geçirecek bana yetecek kadar para çalarım
Kasa patlatırım
Bir yerleri soyardım büyük ihtimal
Katil olmak
Büyü yaparm haha
Sokakta bağırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?