Günün birinde hiç kimse sizi hatırlamasaydı, hayatınızın bir anlamı olur muydu?

Günün birinde hiç kimse sizi hatırlamasaydı, hayatınızın bir anlamı olur muydu?

Görseldeki Film: Ben Efsaneyim

Kısaca anlatayım;
Gelecekteki bir zaman diliminde, filmin başında Koronavirüs benzeri bir hastalıktan ötürü dünyada kalan son insan olarak Will Smith'i izliyoruz. Tabi ki, zombi benzeri yaratıklar da yok değil. Zaman zaman flashback sahnelerle neler yaşandığı aktarılıyor. Filmin ortalarına doğru köpeğini de kaybeden Will abi, hayatın anlamsız olduğunu düşünerek intihara karar veriyor ve zombilerin üssünü tek başına basıyor. Arındırılmış bölge ve son insan olmadığını filmin sonuna doğru görsek de, kendisini tekrar göremiyoruz ve devamı gelmeyen, gerçekten de efsane bir film olarak hafızalarımıza kazınmış oluyor. İzlemediyseniz izleyin, izlettirin.
#Yeterhayeterhayat

Günün birinde hiç kimse sizi hatırlamasaydı, hayatınızın bir anlamı olur muydu?
Cevapla