4 kardeş hepimizin utangaç ve özgüvensiz olması ailemizden kaynaklı olabilir mi?

Suçu onlarda bulmak istemedim ama biraz mantıklı düşününce yollar aileme çıkıyor maalesef. Ya da ben öyle zannediyorum. 2 erkek 2 kız hepimiz yetişkin 20 yaşını geçmiş insanlarız ama hepiniz içe kapanık arkadaşı olmayan özgüvensiz asosyal insanlarız çocukken evde çok şiddet vardı yokluk ve fakirlik çektik çok zorbalık gördüm ve ben bunu atlatamadım bu bende aşırı depresyon ve anksiyete yarattı.

4 kardeş hepimizin utangaç ve özgüvensiz olması ailemizden kaynaklı olabilir mi?
Cevapla