AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
257Cevap
Amman haa !
Evde kaldim ben falan diyerek yanlış bi evliliğe adım atmayın
40 kadar yolu var 40 kadar evlenmez sen evlenme derim. Alışamazsın teyzemden biliyorum
yaşlan mis en verimli çağın boşa gitmiş heder olmuş
Diyene bak yaşı 107 sjsf
maalesef kalmışsın 40 yaşında bı adamı reddetme şansın yok maalesef, 30 lu erkekler sana bakmaz
Sen önce kafanda oturup seni yargılayan koca karılardan kurtul sonra konuşalım tatlım. Acilen bu mahalleli teyzeleri kafandan kov!
Evet ben de kaldım ama yıllarca babamın anneme mobbing yaptığını onu aldattığını ona aşağıladığığında ona hiçbir şey yapmadığını altınlar çaldığını onun parasına gözüne diktiğini onu mutsuz ettiğini izledim sence ben evlenir miyim hayır asla
Bence sayılmazsın.
Ama sen yine de bu durumdan sıkılacak olursan bende kalmaya davet ediyorum seni 😅
Hayır yaşlı değil güzel birinin her yaşta talibi olur.
Artık geçin kendini böyle görmekten, kadın çok değerlidir , eğer kendine bakarsa her zaman istediği erkeği elde eder. Çocuk dersen o da ileri yaşlarda oluyor ama bence aptallık çocuk yapmak böyle pis bi. zamanda
Hayatta kaldık diyelim evliler mutlu değil.
Kalmissin okadar dedim gel evlen bnimle diye dinlemedin
Devir değişti insan omru uzadi. Eskiden 65 oldumu 70 oldumu is bitmis denirdi. Simdi emeklilik yasi 65. Okul is şubu derken oyle eskisi gibi 20sinde evlenemiyorsun 30u geciyor yaşın.
Bence değil (27’yim 40’ıma kadar evlenmem herhalde) 😃
Hayr umarım güzel iyi kalpli mutlu olacağın biriyle evlenirsin
Sayilmazsin. Eger ciddi iliski ariyorsan tanişabilir miyiz
Değilsin
Seninle tanışmak istiyorum
Bana bir şans verir misin
Ciddi ilişki istiyorum
Hayır sayılmazsınız. Bende 33 yaşındayım. Tanışalım mı?
Bambilibambilibilibambammm
Meryemtoprak ne oldu?
Birincisi adim ve soyadım onlar değil salladım bisiler dkvdjdhdjd iksincisi öylesine yazdim boş ver
Öyle sorular sorup sorun haline getirme hata yaparsın, pozitif bak çözüm ara
40'a kadar bekar kalinabilir diye düşünüyorum cevremden gördüğüm kadari ile
goruntunden rahatsizsan bunu gelistirmeyi denemismiydin hiç, kas gelisimi icin spor ya da boy uzatmak icin egzersiz, yüz yogasi vs
ne kadar sure yaptin ki demek ki dogru sekilde uygulamamissin ki bir iki denemede sonuc almak cok güç
bu kelimeler basit kelimeler degil belkide yanlis kisilerlesin cevreni degistirmeyi hic dusunmusmuydun
senden daha kisa bir cok kisiyi gordum hatta bir grup birbirleri ile sohbey edip dolasiyorlardi kendini bu kadar soyutlayip rencide etmek ne kadar mantikli
sohbet
icinde bulundugun durumun ne kadar zor oldugunu tahmin edebiliyorum fakat kendini bu kadar rencide ederek bir sey elde edilmez
degistirmeye gucun yetmiyorsa en azindan sal gitsin zor olacaktir ama alisirsin
kullanilan kelimeler basit degil bunlar çürütür insani
hayır neden yaşlı olasın ki. her yaşta evilik olabilir yeterki karşınıza düzgün birisi çıksın
E biraz öyle oluyor zaten seçici oluyor kadınlar bu yaşlardan sonra
Kime göre, neye göre?
Toplumun mabadından uydurduğu genellemeleri üzerinize alınmayın.
Hayır ama çocuk doğurması falan var yani yaşın geçiyor yinede kafana uyan seni seven birini bulmadan evlenme
Benim görümcem 35 yaşında evlendi baba evinde gezdi tozdu bütün abilerini evlendirdi şimdi 1 aylık evli bayada mutlu
O düşünce eskide kaldi artik ya cogu kisinin dusuncesine gore evlenme yasi 40 deniliyo yani daha vsktin var.
Toplumda öyle niteleniyo maalesef biraz da sanki geç gibi ama kendini ne zaman hazır hissedersen öyle olması lazım
Östrojen salgısının zirvede olduğu yumurtlama dönemindesin ona rağmen kaldiysan evet sayilirsin
Yaşın genc Birtanem Allah hayırlısıyla birisini nasıp etsin ama dua da et sana tavsiyem oku 313 fatiha
Bu evde kalmaksa bende istiyorum ama 20 yaşında söyleniyorum keşke evde kalsam da okusam
35 yaş bekârım
Bekar insan gezer evde kalmaz
Evli insan evde kalır çıkamaz dışarı
Aa olgun erkek severim istek atar misin
@Başkabirgüzel tabiki
yani kaldın sayılır ama inşslllah kısmetin çıkaar yakında
Acil birisini bulmaz isen kesinlikle evde kalmış sayılırsın.
Yok. Tam evlenme çağın. Çok seçici davranma, bazı olumsuzluklara göz yum. Bir an önce evlen...
Evet kaldın, zamanında bi ton kriter koyduğun için evde kaldın.
sayılmazssın bende 32 yaşındayım öyle bi hisse kapılmadım hiç :D
Valla benim gördüğüm evli olan kadınların çoğu mutsuz yeni evlenen yani
Kalmadın ama artık herkese de evet diyemezsin seçersin
Hayır. Çocuk yapamayacak yaşa gelirsen evde kalırsın
Hiç bir yaşta hiç bir yerde kalmamalısınız sevgili kadınlar
Normal bir yaş nasip meselesi bu işler kafana takma yani
İyi birini bulamadiysan evde kal boş ver hayatını mi yakican
Sayılmaz mısın. 25 yaş sonrası evde kaldı gözüyle bakılır kızlar için
Sayılmazsın ama prime dönemini kaybetmişsin. Yüksek değer erkek bulma şansın çok zor artık.
biz grup kurcaz ekke diye senide alalim 😀
kariyer falan mı vardı
kariyerine uygun mu bulamadın
bunlar önemli
Yani evlenip mutsuz olacağına bekar kalıp mutlu ol
Hayır değil evlenme zaten evlenip napıcaksın
33 yaşındayım hiç umrumda değil desem 🤷🏻♀️
Seninle evlenmeyi çok isterdim
Abla yeni mi farkettin geç kaldığını
Sokakta kalmiyorsan evet
bu espirileri çok düşünüyormusun
Saçmalama ya niye sayılalım 😂
🤣🤣
91 doğumlu musun hanım efendi
Evde kalmak diye bir şey yok.
yayır sayılmaz her şeyin hayırlısı
Tam evlenecek yaştasın desem
Evde olmak güzel bir şey hiç yokten evin var 😅😅
Yok be genciz daha 😄
Evlilik için biraz geç.
100 yaşına dek kimse evde kaldı sayılmaz 😃
Yok yahu niye kalasın
Bende 33’üm. Galiba kalmışız.