Kardeşime çok sinirliyim onu ne yapıyım?

Telefonumdaki birkaç gereksiz ufak şeyi görüp beni pislik biri olarak tanımlıyor az önce kavga ettik ben onun ablasiyim her zaman iyiliği için herşeyi yaptım onca emeğimden sonra kavgada bana babama anlatırsam pisliklerini görürsün dedi çok kırıldım hemde üzüldüm siz olsanız ne yapardınız

Kardeşime çok sinirliyim onu ne yapıyım?
Cevapla