
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Erkek ortamları beni daha iyi sarıyor. Muhafazakar bir tip olmasam hayatımı hep erkeklerle geçirirdim. Kin yok, fesatlık yok, dışlama yok, samimiyet dibine kadar
kadınların ortamı tabi ki de
🌸🌸
Cevap
8Cevap
kadınların tabikide erkekler anca başını belaya soksun hepsi mal
Erkekler her türlü kadınlar birbiriyle rekabet etmekten sohbetin tadını kaçırıyorlar
Bir kadın olarak erkeklerin ortamını daha çok seviyorum. Çok eğlenceli ve doğallar 😅
Kadınların dedikodu yapmak dışında bir özelliği yok ama erkeklerde her türlü her konudan konuşulur daha çeşitli.
kiminki daha eğlenceliyse onun
Kadınlar bile erkekleri seçer
Erkeklerin
Erkeklerin
Erkek ortamı tabi ki
Erkekler daha eğlenceli
Erkekler
Erkekler
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar