Güncellemeler
1 yıl
Evet bilimsel bir açıklaması var. Beyin ilk defa kaldığı bir yerde duyarlılık seviyelerini arttırabiliyormuş. Kime niyeyse duyarım re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben de asla uyuyamam. Hatta gittiğim yerlere yastığımı götürürüm. Şöyle tuğla sertliğinde yüksek pamuklu yastığımı 😀
Alışık olmadığınız bir yerde uyumak zor olur, vücudunuzun iyice uyku istemesini bekleyin
Yerine alışmışsındır veya yerini yagırgamışsındır belki
Ben genel olarak pek uyuyamam ama uyuyunca da direkt dalıp erken kalkarım
Yerini yadırgıyorsundur olur öyle
Yadirganir
Yadırgıyorsun ondan
Yatılmıyor
Yerini yadırgadın
Bende öyleyim