Eşimin ailesi çok cimri, onların dediği gibi 5bin tl ile her şey çözülür mü sizce 😂?

Yaklaşık 5 aylık evliyim. Eşim anneden çok zengin birisi. Biz maaşla geçinemiyoruz kira sorunumuz yok. Eşimin maaş kesintisi oluyor 20 bin ancak alıyor. Evlenceğimiz zaman annesi ona 2, 3 dairenin kirasını da sana vereceğim demişti vermedi. İlkaylar süperdi hergün her istediğimiz yiyeceği alıyorduk. Şimdi ise bazen ekmek almaya paramız olmuyor desem yalan olmaz. Ailesinin varı yoğu kocam ama bize rahat bir hayat yaşatmak istemiyorlar. Bir arabamız var onu yükselteceğimize onu da satmamızı istiyorlar minibüs var yürüyün ya da diyorlar siz yakıttan dolayı geçinemiyorsunuz diyorlar. 20 bin alıyor eşim normalde eskisi gibi yine kendi işini açmak istiyor ve tehlikeli bir işte çalışıyor Bu kadar varlığın sahibi olmasına rağmen el kapısında sürünüyor ve böyle kötü bir hayat yaşıyoruz evlendim evleneli 2 kez gezmeye gitmişizdir 5 ayımız evde geçti ikimizde gezmeyi çok sevdiğimiz halde. Geçen de kışlıklardan geçinmekten konu açıldı. Aileyse otururken Kayınpederim sordu ki ne kadar lazım sana kışlık için ben bir şey demedim 5 bin yeter sana diyip verdi. Şaşırdım kaldım neye 5 bin yetsin kışlık birde bu yazlık bile değil. 5 yeter en kral botu 1.000 tl alırsın zaten 😂😂😂 şaka mı? Mont üst alt bot 5bin olurmuş hadi olsun 7 bin belki. Sonra dedi ki mutfak alışverişiniz de aylık 5 bin olur etinizi kıymanızı da alırsınız krallar gibi bakar sizi dedi sinirden kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi. 5bin 10 günlük falan alışveriş dalga geçiyor sanki. Hatta üstüne 5 bin falan da kenara da atarmışız 😂😂😂 20 bin maaşla. E hani gezmek hani yakıt hani alışveriş hiç ekstralarımız yok mu bizim? O istiyor ki evde hep oturalım hiç gezmeyelim zaten biz genç değiliz ot gibi yaşayalım eve yemek alalım doyalım yeter kenarda da biriktirelim bitti. Kiranız yok daha nasıl geçinemiyorsunuz bu parayla diyip hayret ediyor bize. Bu arada onlar da bu paraları yemiyor kaynanam mal zengini bir sürü dairesi dükkanı var ama oda fakir gibi yaşıyor. Başkası olsa kendini de tek çocuğunu da krallar gibi yaşatır ama o fakir gibi aynı. Herkes diyor ki o mallar sizin ama biz iyi yaşamayı bırakın fakir gibi nerdeyse yaşıyoruz. Millette mükemmel hayatımız var diye biliyor kendince bu kadar mal olunca. O kadar zorumuza gidiyor ki hele eşimin. Ya birde ben eşimin ailesinin tam zıttıyım yani tipim ve görüşlerim karakterim onlar gibi değil ben çok süslüyüm sarı saçlıyım takıp takıştırırım yani bana bakınca dersiniz bu masraflı bir insan diye yani hiç mi görmüyorsun be adam oğlun nasıl biriyle evli masrafı da olmaz mı hiç? Kendi karısıyla bir kefeye koyuyor beni senin karın ne gençliğinde süslenmiş ne şimdi sıradan bir tip köy kadını yani gözü olmamış hiç süste onun gibi düşünüyor beni hiç isteklerimi göz önünde bulundurmuyorlar. Eşimle çok zor durumdayız ailesine bir derdini anlatamıyor üstüne arabayı satarsan rahatlarsın o yiyor parayı diyorlar. Hep önümüze engel acayip cimriler. Siz ne düşünüyorsunuz bu anlattıklarım hakkında?

Eşimin ailesi çok cimri, onların dediği gibi 5bin tl ile her şey çözülür mü sizce 😂?
Cevapla