Güncellemeler
1 yıl
Falcı var mı sitede cevaplasınre-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Güncellemeler
1 yıl
Şu bağlantılar hakkında hiçbir fikrim yok re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
yazmaz
Bekleme yazmaz yazacak olsaydı bu kadar beklemezdin
Yazar belki de bekleme kimseden bir mesaj bence
Çok az daha bekle birazdan yazacak.
Kesin bilgi.
Ne diyosunnn gerçekten mi
Evet. Kesin dedim hemde.
Ama senden biraz sabırlı ol.
Çok fazla kesin konuşuyorsunuz heyecanlandım ama
Heyecan normal, ama sabırlı ol.
Tamam bu gece yazacak yani net
Kesin ve net. Hatta zaman bu gece yakın saatler..
Allah Allah yaa heyecanlanıyorum nerden biliyosunuz bunu bu kadar kesin konuşuyosunuz peki
Sabırsızsın..
Pardon çok soru sordum sabrediyorum zaten bu zamana kadar sabrettim
Tamam süper o zaman.
🙏☺️
Çok da belli etme beklediğini.
Nasıl yani
Öyle işte belli etme
Peki
Hadi iyi haberlerini bekliyoruz.😊
İnşallah bekliyorum bakalım. Haber veririm
Hm tamam ozaman.
🙏🙃
İyi haberler alırsin inşallah birazdan☺️
Amin amin inşallah 🤲🤲🤲🤲🙏🙏🙏☺️☺️☺️
🤲🤫🤫🤫
Yazmadı 😢
Heeey yazacak mı bu gece 😂
Bu gece sanki yaşamayacak gibi
Sizde benimle dalga geçtiniz baya 😂 olsun sağlık olsun
Hayır asla dalga geçmedim. Yazmadığına üzüldüm gerçekten 😔
Bende üzüldüm 😔yapcak bişeyde yok ama olsun sağ olun yine de o gece heyecanlanmıştım baya 😂
Belki de başka biri yazar
Yok istemiyorum ondan başkasını da
Ben yazıcam
Tamam üzüldüm ama gerçekten 😔
Sağolun
Siz yazın o zaman?
Öyle düşünüyorum
Tamam o zaman.
İnşallah cevap alırsınız.
Cevap alırım da olumlu mu olumsuz mu o tartışılır
Yazmasını bekleyene kadar sen yaz ✍️
Ben yazamam ki ya
Sebep
Kendime olan saygımdan
Saygısızlık yaptı sana
Evet
Boşkoy o zaman
Seviyorum ama 😢
Evet seversiniz böyle insanları
Ne yazık ki..
Allah yardımcın olsun 🙋♂️
Sağ ol 🙏🙏☺️
Yazmaz bekleme yazarsa buraya yaz 😉
Yazarsa yazarım
Tamam bekliyorum 🙏🏼
☺️☺️🙏
Hissediyorum yazacak ama yine de olmayacak
Neden
hiç bilmiyorum böyle konular belli olmaz
Sen yaz yavrum
eski günler güzeldiyse yazar
Bence hayır yazmicak öyle hissettim🤫
Sabrın sonu selamet derler. Her zaman olmasa da.
yazacak bence
İnşallah ama ne zaman
Geldim
?
Yazdım işte
Hmm sen misin
Evet al beni alll
yazacak yazmayıpta ne yapacakki
Cansın sen ya
Gerçekten öyle mi hissettin
Evet hisslarim çok kuvvetlidir yazacak
Çok sevindim yazmayacak olsa bile şu an bu olumlaman çok iyi hissettirdi sağ ol 😌
yazacak diyorsam yazacak
Ne zaman acaba dkkdkdm
Dörtdüncü gün yazacak
Falcı mısın peki yoksa hissiyat mı tamamen
Falcı değilim hisslerim ve beyin okuma ssiteminini iyi bilirim
Burcun ne
Balık ya senin
Yengeç. Özellikle balıklar hissediyor gerçekten
Evet denemişliğim çok
Yazar
Diyosun
Aynen diyorum bişey içine doğmuşsa boşuna doğmamıştır diye düşünüyorum
İnşallah yazar
İnşallah
Yazmaz git uyu
yazar
Yazmayacak bekleme
Amaaam
Nnnn
Yazacak
Hayır
Sanmam
Yazmaz
Zorrre
Hayır
Kahinler bile var sitede